"نون.خ" دوباره کلید می خورد

ماجرای «نورالدین خانزاده» در فصل دوم از مهرماه با قصه جدیدی جلوی دوربین می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این روزها سریال «نون.خ» مهیایِ شروعِ فصل جدید است. به گفته مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال، سعید آقاخانی کارگردان، نویسنده و دستیاران و عوامل دیگر مشغول آماده‌سازی لوکیشن‌ها، تکمیل گروه بازیگری و در واقع گذراندن روزهای پیش‌تولید فصل دوم ماجراهای نورالدین خانزاده هستند.

سریال«نون.خ» در نوروز 98 روی آنتن رفت. سعید آقاخانی در پاسخ به علت این نامگذاری گفت: مخفف نقش خودم در این سریال (نورالدین خانزاده) است.

این سریال با لهجه فارسی کرمانشاهی و در استان کرمانشاه ساخته شد. این سریال داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده(سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمه آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام "میرزایی" فروخته است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.در همین حین، خبر می‌رسد که "میرزایی" از دنیا رفته است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هریک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم طی گفتگوهای متفاوت با اطرافیان "میرزایی" متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته است و...

سعید آقاخانی که کارگردانی این سریال را هم برعهده دارد در نقش نورالدین خانزاده ایفای نقش کرد. حمیدرضا آذرنگ خلیل پسرعموی نورالدین و علی صادقی کاراکتر سیروس داماد نورالدین بودند. فریده سپاه‌منصور، هومن‌ حاجی‌عبداللهی، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، شیدا یوسفی، ندا قاسمی، محمد زارع‌زاده، عابدین رضایی، حسین مرادی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، صبا ایزدپناه، وحید قاضی زاهد، سیروس سپهری، سیاوش مفیدی و... در فصل اول به عنوان بازیگر سریال «نون.خ» حضور داشتند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید