«محمد جابری» به پیشنهاد محمد آشفته آج‌بیشه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و با حکم وزیر کار به‌عنوان سرپرست اداره کار و خدمات اشتغال این منطقه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «علی ربیعی» در این حکم خطاب به «محمد جابری» آمده است: «به استناد تبصره یک ماده ۵ مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تامین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیشنهاد مدیرعامل محترم منطقه ویژه اقتصادی لامرد (نامه شماره ۱۱۶۱۷ مورخ ۲ تیر ۹۷)، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی لامرد» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال، استفاده از تدبیر، درایت و شایستگی خود و بهره گیری از همکاری‌ها و امکانات موجود و بالقوه، در انجام وظایف محوله اعم از رشد و توسعه منطقه ای ، رشد اقتصادی استان و جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی موفق و موید باشید.»

جابری از کارشناسان متخصص روابط کار و از مدرسان نمونه قانون کار و در زمره مدیران نمونه شهرستانی و استانی و بومی لامرد و مهر محسوب می‌شود.

وی دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه اصفهان و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق است که ریاست اداره کار شهرستان لامرد را در کارنامه دارد و از سال ۹۴ تاکنون ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نی‌ریز را برعهده داشته است.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد از مناطق مهم اقتصادی و صنعتی در جنوب فارس میزبان صنایع بزرگی نظیر آلومینیوم  است. این منطقه از زیرمجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) محسوب می شود که علاوه بر توسعه منطقه‌ای جایگاه ویژه‌ای در شکوفایی اقتصاد ملی  دارد.

محمد جابری

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.