به گزارش دریافتی شامگاه یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه شیراز، سید محسن تقوی در این باره گفت: پارسال حدود 950 هزار نفر در کل کشور داوطلب کنکور کارشناسی ارشد بودند که این رقم امسال به 791هزار نفر رسیده است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز اظهار کرد: این آمار کاهش 17 درصدی را نسبت به پارسال نشان می دهد.
وی افزود: از این تعداد 42هزار نفر در استان فارس هستند که حدود 32هزار نفر در شهر شیراز و مابقی در پنج حوزه کازرون، جهرم ، فسا، لار و اقلید به رقابت می پردازند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: این آزمون در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه 6 اردیبهشت و نوبت صبح جمعه 7 اردیبهشت ‌ماه سال 1397 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.
تقوی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند از روز دوشنبه سوم اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و پرینت کارت اقدام نمایند.
وی بیان کرد: چنانچه در کارت‌های داوطلبان اشتباهی وجود داشته باشد، شعبه رفع نقص در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی غربی با حضور نمایندگان سازمان سنجش دایر است.
معاون آموزشی دانشگاه شیراز با اشاره به حساسیت بسیار کنکور سراسری کارشناسی ارشد و تأکید بر برگزاری صحیح و سالم آن بیان داشت: دانشگاه شیراز در سالیان گذشته با همه توان این آزمون را برگزار کرده و موفق شده است لوح تقدیر سازمان سنجش را به عنوان دانشگاه برتر در برگزاری کنکور از آن خود کند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان فارس از داوطلبان خواست صبح قبل از ساعت 7 و بعدازظهر پیش از ساعت 14 در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشند.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.