به گزارش ایرنا شهردار شیراز که روز دوشنبه شماری از این طرح ها را افتتاح کرد در آیین کلنگ زنی اجرای طرح تقاطع غیر همسطح مهدیه – امیرکبیر شیراز اظهار داشت: برای اجرای این طرح هزینه ای بیش از 500 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
حیدر اسکندرپور افزود: اجرای طرح تقاطع غیر همسطح مهدیه - امیرکبیر که یکی از طرح های بسیار مهم به شمار می آید با هدف تکمیل رینگ های ترافیکی پیرامون شیراز و تفکیک ترافیک ورودی از سمت جاده بوشهر و آزاد راه شیراز - اصفهان احداث می شود.
او گفت: امیدواریم با اجرای این طرح که تکمیل آن 18 ماه به طول می انجامد از بار ترافیکی شیراز کاسته شود.
اسکندرپور ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان، شهرداری شیراز باید در ابتدای کار و قبل از تکمیل رینگ های ترافیکی مرکز شهر، رینگ های پیرامونی را تکمیل کند تا ترافیک در ورودی شهر تفکیک شود و به تبع آن حجم عبور و مرور در مرکز شهر کاهش یابد.
شهردارشیراز افزود: اجرای برخی طرح های عمرانی در شیراز برای مردم ایجاد مزاحمت کرده که لازم است با افزایش سرعت عملیات اجرایی و تزریق منابع مالی این پروژه ها هر چه زودتر به بهره برداری برسند.
اسکندرپور بیان کرد: شهرداری شیراز در اجرای طرح های بزرگ با مشکل تامین هزینه مواجه است به گونه ای که در اغلب این طرح ها بیش از 50 درصد اعتبار اجرای پروژه ها صرف تملک املاک در مسیر می شود و امیدواریم با کمک فرمانداری این شهر بخشی از هزینه اجرای آنها از محل تعریف طرح های جانبی در کنار پروژه های بزرگ تامین شود.
9873 /6118
خبرنگار:محمدامین افشارپور ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.