اخبار مرتبط

به گزارش ایرنا، عنایت الله رحیمی، دوشنبه در حاشیه ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: برگزاری چنین نشست ها و ملاقات هایی کمک خواهد کرد که فرایند پاسخگویی به خواسته شهروندان کاهش یابد و مدیران در همین جلسات پس از بررسی تقاضای مطرح شده پاسخ لازم را به آن تقاضا بدهند.
وی ادامه داد: البته برخی از این تقاضاها تا دریافت پاسخ نهایی مراحل دیگری را نیز باید طی کند که مدیران موظند تا حصول نتیجه و ارائه پاسخ مناسب به متقاضیان، فرایند کار را کنترل و بررسی کنند.
او اظهار داشت: حضور مدیران در این جلسات ملاقات های مردمی باعث می شود که وقت مردم کمتر در راهروهای ادارات و دستگاه ها تلف شود و یا پاسخ های مبهم به آنها داده نشود.
استاندار فارس افزود: در جلسه ملاقات مردمی امروز نیز تقاضای بیش از 70 مراجعه کننده بررسی و دستوراتی برای رسیدگی به درخواست ها صادر شد.
مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس هم گفت: از مجموع تقاضاهای بررسی شده در آخرین جلسه ملاقات مردمی استاندار فارس، به 38 درصد پاسخ مثبت، 33 درصد پاسخ منفی وبه 17 درصد مشاوره داده شد و 12 درصد نیز در دست اقدام است.
دارا کیانی افزود: بررسی ها نشان داد که بالاترین کیفیت پاسخ دهی به تقاضای مراجعان مربوط به جهاد کشاورزی و بهزیستی بوده است.
6122 /1876
انتهای پیام

اخبار مرتبط

آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسیولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آن هاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.