فاطمه اسدپور، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک در اردوی تیم ملی بسر می بریم و تکواندو کاران از آمادگی خوبی برای حضور در رقابت های مهم جهانی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: پیکار های جهانی پومسه از رده سنی 12سال تا بالای 65سال به صورت تیمی و انفرادی در 2بخش پومسه استاندارد و ابداعی برگزار می شود و تیم ملی بانوان و آقایان ایران هم در این 2 بخش حضور دارند.
اسدپور بیان کرد: کشور کره جنوبی، فیلیپین، ویتنام، تایلند، چین و اسپانیا حریفان اصلی ما در این رقابت ها هستند و می کوشیم نتایج خوبی کسب و با دست پُر چین تایپه محل برگزاری بازی ها را ترک کنیم.
سرمربی تیم ملی پومسه بانوان اظهار داشت: فدراسیون تکواندو شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم کرده که قابل تقدیر است.
ساناز تقی پور، یاسمن لیموچی، پرستو زینالی، زینب طغیانی، راضیه آقایی، ریحانه عمرانی، مرجان سلحشوری، فاطمه حسام، دنیا یزدان‌جو، مرجان تاجی رستم آبادی، آتوسا فرهمند، سونا رزاقی و سیده معصومه حسینی، اعضای تیم ملی را تشکیل می دهند و استان فارس هم نماینده ای در تیم ملی بانوان ندارد.
محمد صادق فتوحی و اکبر فروزان 2 تکواندو کار شیرازی در تیم ملی مردان برای شرکت در پیکارهای جهانی 2018 چین تایپه حضور دارند.
تیم ملی پومسه ایران تا کنون 9 دوره در این رقابت ها حضور داشته و چهار عنوان نایب قهرمانی، یک عنوان سومی، 2 عنوان چهارمی و 2 عنوان هشتمی را در کارنامه دارد.
یازدهمین دوره رقابت های پومسه جهانی، بیست و چهارم آبان ماه جاری در چین تایپه آغاز می شود که تا بیست و هفتم همین ماه ادامه دارد و مراسم قرعه کشی هم یک روز پیش از آغاز بازی ها انجام می شود.
پومسه یکی از رشته های تکواندو است که در آن ورزشکاران با اجرای حرکات نمایشی به صورت انفرادی و تیمی با هم به رقابت می پردازند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.