با دو روش ساده از اینترنت ایرانسل استعلام بگیرید

استعلام مانده اینترنت ایرانسل با نرم افزار و همچنین وارد کردن کد دستوری USSD ممکن است. در ادامه روش‌هایی را برای مشاهده مانده اینترنت ایرانسل عنوان می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گسترش شبکه‌های موبایل 3G و مخصوصا 4G به تمامی نقاط سبب شده‌ کاربران نه تنها برای مصارف خارج از منزل و در گوشی موبایل، بلکه برای تامین دسترسی خود به اینترنت در خانه نیز به جای استفاده از سرویس‌های ADSL از سرویس‌های اپراتورهای موبایل استفاده کنند.

یکی از نقاط ضعف طرح‌ های اینترنت همراه، محدود بودن آن‌ها است، به همین دلیل کنترل میزان باقی مانده از حجم سرویس اهمیت زیادی دارد. در ادامه دو روش را برای مشاهده مانده اینترنت حین استفاده از سرویس‌های شرکت ایرانسل معرفی می‌کنیم.

استعلام مانده اینترنت ایرانسل

استعلام مانده اینترنت ایرانسل با اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن ایرانسل من بسیار کاربردی است و نصب آن بر روی گوشی اندرویدی و آی او اسی تمامی کاربران این اپراتور توصیه می‌شود. یکی از بی‌شمار قابلیت‌های آن، امکان استعلام باقی مانده اینترنت ایرانسل به صورت درصد و همچنین میزان حجم است.

با ورود به اپلیکیشن، در صورت استفاده از طرح‌های اینترنت، مکالمه و یا پیامک، میزان باقی مانده به صورت درصد به نمایش در می‌آید. البته، این رقم نشان‌دهنده جمع حجم باقی مانده تمامی طرح‌های شما است. به عنوان نمونه اگر یک طرح دانلود نامحدود شبانه، یک طرح مخصوص ساعت 6 صبح تا 12 ظهر و یک طرح سه ماهه برای استفاده در تمامی ساعات را بر روی شماره ایرانسلی خود فعال کرده باشید، حجم تمامی آن‌ها با یکدیگر جمع شده و سپس میزان باقی مانده بر اساس درصد نمایش داده می‌شود.

استعلام مانده اینترنت ایرانسل

اگر یک بسته اینترنت و یا مکالمه هدیه به شما تعلق گرفته باشد، به صورت جداگانه در زیر همین دایره‌ها نمایش داده خواهد شد. حال برای مشاهده باقی مانده اینترنت ایرانسل باید بر روی دایره مربوط به آن کلیک کنید تا جزییات هر طرح به تفکیک به نمایش در بیاید.

استعلام مانده اینترنت ایرانسل

در این صفحه، میزان حجم مصرف شده و حجم باقی مانده، زمان فعال شدن طرح و زمان انقضای آن و همچنین گزینه فعال‌سازی مجدد طرح به چشم می‌خورند. با نصب برنامه ایرانسل من، به سرویس‌های مختلفی دسترسی خواهید داشت که استعلام مانده اینترنت ایرانسل به صورت بسیار دقیق یکی از آن‌ها است. در هر صورت، اگر مایل به نصب این نرم افزار نیستید، روشی دیگر نیز برای آن وجود دارد.

استعلام مانده اینترنت ایرانسل با کد دستوری USSD

ابتدا وارد برنامه شماره‌گیر گوشی موبایل خود شده و سپس کد #4*1*555* را وارد کنید. در ادامه سه گزینه به نمایش در می‌آیند.

  • اینترنت معمولی
  • اینترنت شرکتی
  • جزییات اینترنت ساعات افت مصرف

برای بیشتر کاربران و بیشتر طرح‌هایی که ثبت می‌کنند، گزینه نخست یعنی «اینترنت معمولی» باید انتخاب شود. در ادامه، یک پیام به نمایش در می‌آید که حاوی نوع بسته و تاریخ انقضای آن است.

 

دیدگاه تان را بنویسید