به گزارش ایرنا در زمان اکران فیلم های فجر در سینماهای هلال و اشراق زاهدان شاهد حضور پرشور شهروندان در صف تهیه بلیط و برای تماشای فیلم ها هستیم که این نشان از علاقه زیادی مردم منطقه به هنر و سینما دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس فروش بلیط در روز گذشته بیشترین استقبال تماشاگران به ترتیب از فیلم های لاتاری، جشن دلتنگی، تنگه ابوقریب و کامیون بوده است.
حسین مسگرانی افزود: همچنین با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با آموزش و پرورش دانش آموزان زاهدانی به صورت رایگان برای تماشای فیلم های قهرمانان کوچک و دنیای کیف ها به 2 سینمای اشراق و هلال آورده شدند.
وی تاکید کرد: علاقه مندان به هنر و سینما می توانند همه روز از ساعت 10 صبح برای تهیه بلیط فیلم های ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان به گیشه های 2 سینمای هلال و اشراق مراجعه کنند.
وی گفت: فیلم های امپراطور جهنم، تنگه ابوقریب، لاتاری، کامیون، اتاق تاریک، جشن دلتنگی، هایلایت، سوء تفاهم، مصادره، سرو زیرآب و عرق سرد برای عموم مردم و فیلم های قهرمانان کوچک، دنیای کیف ها، فیلشاه، دزد و پری و شکلاتی ویژه کودک و نوجوان تا 22 بهمن در زاهدان اکران می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: با همکاری بنیاد فارابی، فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش دانش آموزان زاهدانی با محوریت حاشیه شهر و مناطق محروم به صورت رایگان فیلم های گروه سنی خود در جشنواره فجر را صبح ها در 2 سالن سینمای هلال و اشراق تماشا می کنند.
مسگرانی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان ساعت 18 روز 13 بهمن با اکران فیلم سینمایی شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله برگزار شد.
وی افزود: با توجه به اینکه اکران فیلم شعله ور گلایه های مردمی را به دلیل نمایش ندادن چهره مناسب از سیستان و بلوچستان به دنبال داشت از اکران مجدد آن در زاهدان جلوگیری شد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.