رضا عبدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تصادف 2 خودروی پژو 405 و وانت تویوتا در مسیر ایرانشهر - راسک 6 کشته بر جای گذاشت.
وی افزود: در این حادثه حمید غلامزهی فرزند حوزه، دادمان درزاده فرزند عبدالرحمان و گنج خاتون درزاده فرزند کریم داد از سیستان و بلوچستان و معید الله تاجیک فرزند میرزا، زینب احمدی فرزند عبدالله و ساجده تاجیک فرزند عبدالفتاح اتباع افغانستان جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: اجساد این افراد برای شناسایی و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی ایرانشهر ارجاع داده شده بود.
به گفته فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان برخورد یک دستگاه سواری پژو حامل اتباع بیگانه با یک دستگاه وانت تویوتا در مسیر ایرانشهر- راسک در جنوب این استان 6 کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.
سرهنگ یدالله ستوده اظهار داشت: این حادثه ساعت هفت و 30 دقیقه صبح امروز در حدود 30 کیلومتری مسیر ایرانشهر- راسک رخ داد.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هموطنان هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به علت گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
این استان به سبب همجواری با 2 کشور افغانستان و پاکستان همواره در معرض معضلاتی چون قاچاق انسان، قاچاق سوخت و کالا و موادمخدر قرار دارد.
افراد سودجو و باندهای قاچاق انسان، اتباع بیگانه (افغان و پاکستانی) را از راههای سخت گذر و دور از چشم ماموران به داخل مرزهای ایران منتقل و سپس با خودروهای مختلف به ویژه سواری های تندرو و وانت به عمق کشور انتقال می دهند.
هر یک از خودروهای سواری پژو، زانتیا و امثال آن با وجود ظرفیت 5 نفره حتی تا 20 نفر تبعه خارجی را سوار کرده و برای فرار از چنگ قانون با سرعت زیاد در جاده های اصلی و فرعی حرکت می کنند که تاکنون در جاده های سیستان و بلوچستان حوادث ناگواری را رقم زده و باعث مرگ مسافران خود و یا خودروهای دیگر شده اند.
7316** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. irnazahedan@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.