به گزارش ایرنا پیکر این شهید عروج یافته از مسجد جامع زاهدان به سمت گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، احمد علی موهبتی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شهید پرور این شهر تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: جانباز سرافراز اسلام حاج حسین کیخا در سال 1365 و در دوران جنگ تحمیلی بر اثر اصابت ترکش از ناحیه کمر دچار ضایعه قطع نخاع شد.
عباس پالاش افزود: این جانباز 70 درصد پس از 32 سال زندگی بر روی ویلچر هنگامی که به عنوان نماینده مدیر کل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان برای شرکت در مراسم گرامیداشت خبرنگار شهید محسن خزایی به مشهد عزیمت کرده بود بر اثر سرما خوردگی شدید و عفونت ریه در بیمارستان مشهد مقدس بستری شد اما با وجود تلاش پزشکان روز یکشنبه شهد شیرین شهادت را نوشید و به جمع یاران شهیدش پیوست.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان مفتخر به اهدای افزون بر 2 هزار شهید و بیش از چهارهزار و 500 جانبار و آزاده است.
این استان مفتخر است که جوان ترین شهید هشت سال دفاع مقدس کشور به نام شهید «سبیل اخلاقی» با 11.5 سال سن از برادران اهل سنت را تقدیم نظام و میهن کرده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.