سخنرانی امروز رییس جمهور در دانشگاه با حواشی مواجه شد.

 

به گزارش جماران همزمان با حضور رییس جمهور، تعدادی در محوطه دانشگاه تهران نسبت به آنچه  حضور گزینشی عده ای در مراسم نمادین بازگشایی دانشگاه ها می خواندند، اعتراض کردند.

 

photo_2019-10-16_13-01-48

- همچنین گروهی دیگر با حمل دست نوشته هایی به صدور آنچه احکام سنگین حبس برای برخی دانشجویان بازداشت شده در ماجرای حوادث دی ماه 96 می نامیدند، معترض شدند.

- سالن محل برگزاری این مراسم نیز بر اساس تصویر منتشر شده از سوی سایت ریاست جمهوری، پر نشده بوده و تعدادی در ابتدای سخنان رییس جمهوری  با ابراز انتقاد خود از گزینش دانشجوها در این مراسم و عدم امکان سخنرانی نمایندگان تشکل های دانشجویی، سالن را ترک کردند. 

- یک دانشجوی معترض که خواستار بازگشت به تحصیل است، امروز مقابل محل سخنرانی رییس جمهور با بالابردن دست نوشته ای، در این خصوص اعتراض کرد.

photo_2019-10-16_11-33-13

 

در همین خصوص علیرضا معزی معاون جدید ارتباطات دفتر رییس جمهوری با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر شنونده بودن انتقادات دانشجویان در مراسم روز دانشجو در 16 آذر نوشت: آیین گشایش سال تحصیلی دانشگاهها مراسمی است برای نخبگان علمی و استادان برجسته که در خصوص فضای علمی کشور در حضور رییس جمهور سخن بگویند.

وی افزود: ای کاش کسی چند نفری که خود را نماینده تشکلهای دانشجویی معرفی می کردند و امروز برای امر دیگری آمده بودند توجیه می کرد که چند روزی زودتر آمده اند و ۱۶ آذر زمان چنین سخنانی است گرچه رییس جمهور تاکید کرد در آن روز شنونده سخنان دانشجویان منتقد خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
26 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.