عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امکان ندارد که آمریکایی ها با ایران وارد جنگ شوند واین قدرت بازدارندگی از دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی است. امروز تهدید ایران، معنایی ندارد، چرا که از قدرت و نفوذ ایران در منطقه اطلاع دارند و جرات تعرض به ایران را ندارند.

به گزارش جماران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، محمد حسین صفار هرندی در دومین روز از همایش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در مشهد مقدس در حال برگزاری است گفت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی مردمی، صادق و اصیل بود که با خواست و آراء مردم به ثمر رسید.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، سرمنشأ اتفاقات بزرگ و تحولات عظیم در مسیر تاریخ جهان شد و امروز دشمنان نیز به این واقعیت و قدرت تاثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان ایران اعتراف می کنند، تا جایی که می توان تاریخ جهان را به قبل از انقلاب اسلامی ایران و بعد از آن تقسیم کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به رویش ها و ریزش های انقلاب اسلامی تصریح کرد: برآورد کلی این رویش ها و ریزش ها، پویایی و نشان دهنده زنده بودن انقلاب است.

وی اضافه کرد: ممکن است در روند پیشرفت و حرکت انقلاب اسلامی ریزش ها و رویش هایی ایجاد شود که روندی طبیعی است و در همه جریان ها و انقلاب های جهان وجود دارد. اما مردم در نهایت پشیبان انقلاب هستند و از اصل انقلاب، حراست و حمایت می کنند.

صفار هرندی ادامه داد: در عرصه بین المللی و منطقه ای نیز انقلاب اسلامی تاثیر عمیقی داشته و امروز برای حل و فصل مسائل منطقه ای به ویژه در کشورهای اسلامی از جمله یمن، سوریه و عراق، از ایران وساطت می طلبند و همین امر نشانه قدرتمندی و پذیرش حقانیت ایران از سوی کشورهای جهان است.

این مقام مسئول با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران ماحصل تجربه های تاریخی یک ملت است گفت: نقطه اوج همه این تجربیات و مبارزات در 22 بهمن سال 57 به ثمر نشست و در قامت نظام جمهوری اسلامی با خواست و اراده مردم ظهور پیدا کرد و متجلی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: روح قطعی این بیانیه، دفاع از حقانیت انقلاب است. انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی، صادق و اصیل بود و امروز باید این صداقت و درستی برای جوانان و کسانی که دوران اول انقلاب را درک نکرده اند، تشریح شود و در خصوص اثبات درستی و حقانیت آن به نسل جوان اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به رشد علمی ایران در سالهای پس از انقلاب اظهار کرد: ایران امروز جزو کشورهای برتر جهان در تولید علم است و در برخی رشته های علمی جزو 10 کشور برتر جهان هستیم و 95 درصد تولیدات علمی دانشگاه تهران، بعد از انقلاب به دست آمده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تاکید کرد: امکان ندارد که آمریکایی ها با ایران وارد جنگ شوند واین قدرت بازدارندگی از دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی است. امروز تهدید ایران، معنایی ندارد، چرا که از قدرت و نفوذ ایران در منطقه اطلاع دارند و جرات تعرض به ایران را ندارند.

صفار هرندی با بیان اینکه چشم انداز پیش روی جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر دین و معنویت است،تصریح کرد: در استمرار مسیر انقلاب، اصول اولیه و اهداف اصلی آن که مبتنی بر اسلام و قرآن و نهج البلاغه و آموزه های دینی است، باید حفظ شود و مسیر پیش رو با اتکا به دین مداری و آرمان های والای معنوی پیش می رود زیرا همه افتخارات امروز با تاسی به این آموزه ها و آرمان ها به دست آمده است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران به الگویی منحصر به فرد تبدیل شده و با سایر انقلاب ها در جهان متفاوت است. این انقلاب با کودتا و کشتار به دست نیامده بلکه با تکیه بر دین مداری و معنویت و آرمان های والای اسلامی و انسانی به دست آمده و پیش می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.