اخبار مرتبط

حسین جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه تلفنی سامد مناسب ترین روش برای برقراری ارتباط مردم با مسئولان بوده و دیدارهای حضوری زمان بر است.
وی تاکید کرد: : امروز نوبت سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به مردم بود که از 12 مورد تماس تلفنی بیشترین آن مورد مربوط به دریافت تسهیلات در بخش های مختلف دامی، مکانیزاسیون بود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: واگذاری زمین های ملی توسط این سازمان و صدور مجوز برای تغییر کاربری در زمین های کشاورزی نیز از دیگر درخواست های تماس گیرندگان با سامانه سامد بود.
جعفری یادآوری کرد: قبل از این نیز سازمان جهاد کشاورزی در سامانه سامد(111) پاسخگوی کشاورزان و شهروندان استان زنجان بود که با 10 تماس تلفنی همراه بود.
به گزارش ایرنا، برقراری ارتباط مردم با مسئولان به روش سامد(111) به منظور دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطرح شده از سوی مردم است.
موارد مطرح شده توسط مردم می تواند ماهیت هایی از جمله درخواست ، شکایت، تقدیر و تشکر، انتقاد ، طرح و ایده و گزارش باشد.
9505/6085
انتهای پیام

اخبار مرتبط

آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسیولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آن هاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.