فرهاد عصفوری، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در پاسخ به اظهارات و ابراز نگرانی حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص برگزاری همایش دوچرخه سواری مختلط در این استان افزود: این هیات از بدو فعالیت تاکنون، همایش دوچرخه سواری به شکل مختلط، برگزار نکرده است و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.
وی اظهار کرد: همایش دوچرخه سواری در سطح شهر، بدون حضور بانوان دوچرخه سوار برگزار می شود و اگر قرار به برگزاری مسابقه زنان نیز باشد به حتم به صورت جداگانه و آن هم در پارک بانوان که از هر طرف محصور است انجام خواهد شد.
عصفوری افزود: امسال نیز مسابقات دوچرخه سواری مردان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهر زنجان برگزار خواهد شد اما هنوز زمان دقیق آن از سوی هیات دوچرخه سواری شهرستان اعلام نشده است.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: این اداره کل با برگزاری مسابقات ورزشی به صورت مختلط به جد مخالف است و هرگز چنین اجازه ای را به هیچ یک از هیات های ورزشی نمی دهد.
محمدعلی حمزه پور افزود: مسابقات دوچرخه سواری زنان در پارک بانوان شهر زنجان که محلی حصارکشی شده و به دور از دید است برگزار می شود.
وی اظهار داشت: امسال نیز همایش دوچرخه سواری مردان به همت هیات دوچرخه سواری و همکاری برخی ارگان ها ازجمله شهرداری و آموزش و پرورش در شهر زنجان و در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.