به گزارش ایرنا دو تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان روز جمعه در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
فولادی ها با برد مقابل پارس جنوبی در هفته نخست و شکست مقابل پرسپولیس ، در حالی مقابل نفتی ها قرار گرفتند که 3 امتیازی بودند و با کسب سه امتیاز این دیدار می توانستند خود را به جمع بالانشینان جدول اضافه کنند.
در سمت مقابل نفت مسجدسلیمان که در بازی نخست خود توانست یک امتیاز از تراکتورسازی بگیرد، در بازی هفته دوم مقابل پارس جنوبی شکست خورد تا در جمع تیم های پایین جدولی قرار بگیرد.
شاگردان عبدالله ویسی می توانستند در حضور هواداران خود نتیجه قابل قبولی کسب کنند و از انتهای جدول فاصله بگیرند که این امر محقق نشد. 
این اولین بازی فصل بود که بین دو تیم خوزستانی برگزار می شود اگر چه در لیگ هجدهم به واسطه حضور چهار تیم خوزستانی، می توان شاهد 12 بازی درون استانی بین تیم های خوزستانی بود.
رویارویی ویسی و پورموسوی دو یار قدیمی در تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد و حضور بیش ازهفت هزار تماشاگر از مهمترین حواشی این دیدار بود.
قضاوت این دیدار بر عهده رضا کرمانشاهی بود که مهدی الوندی، قهرمان نجفی و پیمان فرخی‌ مهر وی را در امر قضاوت همراهی می کردند.
در این دیدار سوارز تارتا، حسن بیت سعید، عبدالله کرمی و میلاد بدرقه از فولاد و اسماعیل شریفات و حکیم نصاری از تیم نفت مسجدسلیمان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
فولادی ها با این تساوی 4 امتیازی شده و در مکان هشتم جدول قرار گرفتند همچنین تیم نفت مسجدسلیمان با 2 امتیاز در مکان پانزدهم رده بندی جای گرفت.

/6002/9879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.