به گزارش ایرنا آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری روز دوشنبه در جشن نیمه شعبان در مسجد ولایت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار کرد: در این روز مبارک باید برای حل مشکلات به امام زمان (عج) متوسل شویم زیرا همه خلایق و انسان ها به یمن حضور امام زمان (عج) رزق و روزی به دست آورده و وجود مقدس حضرت ولی عصر(عج) منشا برکت در زمین و آسمان است.
وی ادامه داد: در چنین روزی باید با مولایمان حضرت امام زمان (عج) عهد و پیمان ببندیم که وظیفه سربازی خود را نسبت به حضرت انجام می دهیم.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نظام جمهوری اسلامی همواره پس از انقلاب تاکنون دشمنان سرسختی داشته اما با تکیه بر توان و اقتدار ملی و ملت همیشه در صحنه و ولایتمدار می توانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
وی با بیان این که هر فرد در هر جایگاهی باید خدمت به نظام اسلامی را سرلوحه خود قرار دهد گفت: به سود ما است که مسلمان واقعی باشیم زیرا اگر طبق دستورات دین زندگی کنیم، آرامش و سعادت از آن ما خواهد بود.
آیت الله موسوی جزایری با بیان این که مجموعه نیشکر جزو افتخارات نظام است، عنوان کرد: مجموعه توسعه نیشکر در استان به همت کارکنان و دست اندکاران خود بسیار موفق عمل کرده و سنگری است متعلق به امام خمینی(ره) که باید با جان و دل کار کنیم و سربازی خود را به اثبات برسانیم.

بهره وری از آب دغدغه بزرگ کشور است
در ادامه محمود شمیلی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: افزایش بهره وری در مصرف آب دغدغه بزرگ کشور بوده و گام های موفقی در زمینه کاهش این دغدغه برداشته شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر تحقیقات محدودی درباره استفاده دوباره از زه آب در کشور صورت گرفته که همکاران ما در خوزستان با استناد بر آن ها توانستد قابلیت باز استفاده از زه آب ها را به اثبات برسانند.
شمیلی گفت: امید است با تکمیل تحقیقات در زمینه استفاده از زه آب هاٰ شاهد تبدیل یک تهدید به یک فرصت بوده و با برنامه ریزی، در زمینه افزایش تولیدات در سطح منطقه گام برداریم.
گفتنی است در جشن نیمه شعبان آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان ، آیت الله فرحانی و آیت الله حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر مقتدایی استاندار پیشین خوزستان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.
در پایان این مراسم از پنج جانباز دفاع مقدس نیز تقدیر شد.
7148/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.