فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش 53 میلیارد و 550 میلیون ریال در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپو کالا، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ماهشهر با رصد اطلاعاتی و شبانه روزی یک انبار را در محور مواصلاتی"ماهشهر- رامشیر" شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، انبار مذکور تحت پوشش مرکز تولید غذای دام اقدام به دپو کالای قاچاق می کرد، بیان کرد: با اقدامات تخصصی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده 213 طاقه پارچه حجیم، 112 اره برقی، 600 دستگاه سنگ جت برقی فلز بر و 8 دستگاه موتورجوش فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی لوازم کشف شده را بالغ بر 53 میلیارد و 550 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری 2 متهم در این رابطه، خاطرنشان کرد: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی مصمم است با پدیده شوم قاچاق به ویژه از نوع سازمان یافته برخورد قاطع داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.