فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه ای اماکن خصوصی و دولتی با ارتکاب به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۲ اهواز موفق شدند با انجام گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق را در حالی که پس از باز کردن کولر و فن بیرونی مربوط به ایستگاه اتوبوس خط واحد یکی از بلوارهای اصلی شهر، قصد منتقل کردن آنرا به داخل خودرو خود داشتند، شناسایی کنند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: سارقان به محض دیدن پلیس و با بی توجهی به فرمان ایست ماموران، اقدام به متواری شدن از صحنه می کنند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و بعد از هماهنگی با مرجع قضایی و با رعایت قانون بکارگیری سلاح مامورین به سمت سارقین تیراندازی و هر ۲ سارق را متوقف و دستگیر می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دو سارق ضمن اعتراف به جرم خود به بیش از ۱۱ فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی، از شهروندان درخواست کرد تا موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.