علی قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با رد ادعای نماینده قبلی بجنورد در مجلس، اظهار داشت: بر اساس وعده داده شده، اجرای این مسیر ریلی به زودی عملیاتی می شود.
یکی از نمایندگان پیشین بجنورد در مجلس اخیرا در گفت و گو با رسانه ها مدعی شده بود که دولت، خط ریلی مشهد- بجنورد- گرگان را از اولویت اجرا حذف کرده است.
موسی الرضا ثروتی گفته بود: وزارت راه و شهرسازی فهرست 10 خط ریلی را به دولت داده تا از آن میان پنج محور دارای اولویت را برای اجرا برگزیند که دولت طرح خط آهن مشهد- بجنورد- گرگان را به عنوان طرح اولیت دار انتخاب نکرد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس گفت: 2 ماه پیش در نشستی که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم بر لزوم شتاب دادن به اجرای این طرح تاکید شد.
قربانی، اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح ریلی گرگان- بجنورد- مشهد را 100 هزار میلیارد ریال برآورد کرد که البته این رقم مربوط به پیش از افزایش اخیر قیمت ها است.
نماینده مردم بجنورد، رازوجرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس با اشاره به اینکه اجرای این خط ریلی منتظر تایید و مصوبه شورای اقتصاد است، گفت: این طرح ابتدا باید در شورای اقتصاد مطرح و در هیات دولت مصوب شود و به محض تصویب در هیات دولت، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.