گفت و گوی جی پلاس با هافبک تیم ملی فوتبال؛

اشکان دژاگه: به دنبال قهرمانی با تراکتورسازی هستم/ برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌شوم

هافبک ملی پوش تراکتورسازی می‌گوید به دنبال چالش‌های جدید در ایران است و می‌خواهد با تراکتورسازی به عناوین جدیدی دست پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تراکتورسازی در روزی که آماده نبود، مقابل استقلال قرار گرفت و بعد از مدت های مدیدی در ورزشگاه آزادی مقابل آبی پوشان پایتخت شکست سنگینی را تجربه کرد. در این دیدار جان توشاک از همه مهره های اسم و رسم دار خود استفاده کرد اما نتوانست موقعیت جدی را روی دروازه مهدی رحمتی خلق کند.

اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که اخیرا به جمع تراکتوری‌ها اضافه شده، در این دیدار به میدان رفت و در طول 90 دقیقه تلاش زیادی را برای خلق موقعیت انجام داد اما او به دور از آمادگی بود و در جریان ناکام تراکتورسازی غرق شد.

اشکان دژاگه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با اشاره به نخستین حضورش در ترکیب تراکتورسازی می‌گوید: برابر استقلال بازی خوبی انجام ندادیم. استقلال در شرایط خوبی قرار داشت و فشار زیادی را روی دروازه ما ایجاد کرد. تلاش‌مان را کردیم بازی خوبی انجام دهیم اما این اتفاق رخ نداد. از هواداران تراکتورسازی به خاطر این موضوع عذرخواهی می‌کنم.

هافبک تراکتورسازی با بیان اینکه برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارند، افزود: من و مسعود برای نخستین بار در ترکیب تراکتورسازی بازی کردیم. تیم نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان دارد. به امید خدا در بازی‌های بعد این نتیجه را جبران می‌کنیم.

استقلال و تراکتورسازی / اشکان دژاگه / فرشید اسماعیلی

او با تاکید بر اینکه فضای ورزشگاه آزادی در روز بازی خوب بود، ادامه داد: نخستین بازی‌ام در لیگ برتر از نظر نتیجه خوب نبود اما شرایط خوب بود. استقلال بیشتر از ما در این دیدار جنگید. شکست ما در این دیدار ارتباطی به تلاش بازیکنان ندارد. اکثر آن ها از نظر انفرادی خوب بودند اما برای تیم شدن باید بهتر کار کنیم. دیدار استقلال و تراکتورسازی از نظر سرعت و جنگندگی خیلی خوب بود. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی بعدی بهتر باشیم.

دژاگه در واکنش به اینکه امیدوار به کسب جام با تراکتورسازی است، تاکید کرد: می‌خواهم افتخارات و عناوین جدیدی را با تراکتورسازی کسب کنم. می‌دانم کار سختی داریم. لیگ ایران، لیگ فشرده ای است و به سختی می‌توان به موفقیت رسید. با این وجود خودم را برای روزهای سخت آماده کردم و امیدوارم با تراکتورسازی به عناوین مهمی دست پیدا کنم.

هافبک تراکتورسازی همچنین درباره دعوت شدن به تیم ملی گفت: من هر زمان که لازم باشد در خدمت تیم ملی هستم و الان هم تمام تلاشم را برای حافظ آمادگی و حضور در جام ملت های آسیا می کنم.

دیدگاه تان را بنویسید