گزارش جی پلاس از عملکرد بازیکن عراقی جدید آبی پوشان؛

آشنایی با هافبک هجومی 22 ساله استقلال/ قهرمانی عراق و امارات در کارنامه همام طارق

هافبک هجومی جوان تیم ملی عراق با وجود کارنامه ضعیف در گلزنی و ارسال پاس گل، با قراردادی سه ساله به استقلال آمده اما مشخص نیست بتواند در امر گلزنی به این تیم کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ همام طارق، مهاجم 22 ساله تیم نیروی هوایی عراق با قراردادی سه ساله به استقلال پیوست و به خط حمله این تیم اضافه می شود.

این هافبک هجومی 22 ساله با وجود سن و سال کمی که دارد، در 45 بازی ملی برای کشورش بازی کرده اما از سال 2012 تاکنون تنها یک بار موفق به گلزنی شده است. او در تیم ملی امید کشورش در 15 بازی موفق به زدن 5 گل شده و در تیم ملی جوانان نیز سابقه گلزنی نداشته است.

همام طارق

او فوتبالش را به طور حرفه ای از سال 2010 با نیروی هوایی آغاز کرد و در مدت 4 سال، 46 بازی و 4 گل زده را برای تیمش ثبت کرد و راهی تیم الاهلی امارات شد.

همام طارق با وجود انتقال به تیم اماراتی، به طور قرضی راهی الظفره این کشور شد و در 20 بازی دو گل به ثمر رساند. او برای سال دوم نیز به طور قرضی به نیروی هوایی کشورش رفت و در 17 بازی تنها یک گل زد.

همام طارق

عملکرد نه چندان خوب او منجر به بازگشت به تیم نیروی هوایی شد که در فصل گذشته تنها 6 گل برای تیم باشگاهی خود به ثمر رساند که به نسبت فصول گذشته آمار خوبی محسوب می شود.

در کارنامه همام طارق قهرمانی لیگ عراق، لیگ، جام حذفی و سوپر کاپ امارات نیز دیده می شود.

دیدگاه تان را بنویسید