اقدام خیرخواهانه بازیگر معروف ترکیه ای در ماه رمضان+ عکس

بسیاری از مخاطبان آثار ترکیه ای شاید آن سوی دیگر شخصیت و چهره ی کنعان ایمیرزالی اوغلو مدل و هنرپیشه ی ترکیه ای را نشناسند. این هنرپیشه ی ترکیه ای از جمله سلبریتی هایی است که دست بخشنده ای در امور خیریه دارد. کنعان ایمیرزالی با سخاوت و بی منت به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت کمک می کند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، بسیاری از مخاطبان آثار ترکیه ای شاید آن سوی دیگر شخصیت و چهره ی کنعان ایمیرزالی اوغلو مدل و هنرپیشه ی ترکیه ای را نشناسند. این هنرپیشه ی ترکیه ای از جمله سلبریتی هایی است که دست بخشنده ای در امور خیریه دارد. کنعان ایمیرزالی با سخاوت و بی منت به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت کمک می کند. بخشش او در ماه رمضان بیش از زمان های دیگر است. او در شهر آنکارا زادگاهش و هفت روستای ترکیه به مدت هفت روز سفره های افطاری برای فقیران و نیازمندان و مسافران پهن می کند.

 

این نخستین بار نیست که کنعان اوغلو در ماه مبارک رمضان سفره ی افطاری برای فقرا می اندازد او در سالهای پیش هم این کار را انجام داده بود. کنعان اوغلو همچنین در روزهای عید قربان گوسفند قربانی می کند و گوشت آن را به طور پنهانی در میان فقرا پخش می کند. البته او تمایلی برای افشای کمک های خود ندارد اما گاهی این اخبار از سوی کسانی که به آنها کمک شده به بیرون درز می کنند.

کنعان در روستای اوچم در حومه آنکارا بدنیا آمد. او تا سن ۱۲ سالگی تحصیلات ابتدایی را در روستای خود به اتمام رسانده و برای ادامه تحصیلات متوسطه به نزد عمه‌اش در آنکارا رفت. او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه فنی ییلدیز استانبول، در رشته ریاضی به پایان رساند. کنان در سال ۲۰۱۶ با سینم کوبال، مدل و بازیگر ترک ازدواج کرد.

اقدامات خیرخواهانه سلبریتی ترکیه ای در ماه رمضان

کنعان ایمیرزالی اوغلو در سال ۱۹۹۷ در بین ۴۰۰۰ نفر شرکت کننده مسابقه بهترین مدل ترکیه به مرحله انتخاب ۲۰ نفر برتر صعود کرده و سپس به عنوان نفر اول این مسابقه انتخاب می‌شود. بعد از آن بعنوان نماینده کشور ترکیه در مسابقه بهترین مدل مرد جهان شرکت و با کسب مقام نخست، عنوان بهترین مدل مرد جهان را به خود اختصاص داد.

دیدگاه تان را بنویسید