بیرانوند و مظاهری در صدر برترین دروازه‌بانان قاره کهن

دو دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان با ثبت آماری خوب در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در صدر برترین دروازه‌بانان قاره کهن قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با پایان یافتن مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن چهره 8 تیم برتر این رقابت‌ها، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به بررسی این رقابت‌ها در فصل 2018 پرداخته است. در بخشی از گزارش AFC آمده است؛ علیرضا بیرانوند از حیث بسته نگه داشتن دروازه پیشتاز است، به طوری که موفق شده در 5 بازی از 8 بازی دروازه خود را بسته نگه دارد و پرسپولیس برای دومین فصل متوالی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

هموطن بیرانوند یعنی محمد رشید مظاهری هم بیشترین مهار توپ را در 8 بازی اول فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا داشته است. دروازه‌بان ذوب‌آهن با 31 بار مهار توپ، یک مهار بیشتر از سیوارک تدسونگنوئن، دروازه‌بان بوریرام یونایتد تایلند به نام خود ثبت کرد، هرچند در نهایت این دو دروازه‌بان با حذف تیم‌شان در مرحله یک‌هشتم نهایی دیگر نمی‌توانند بیشتر از این در این فصل از رقابت‌ها بازی کنند.

بیرانوند و مظاهری هر دو به انتخاب کارلوس کی‌روش در لیست 24 نفره تیم ملی برای جام جهانی 2018 قرار دارند و این فرصت را دارند تا در جام بیست‌ویکم در روسیه خودی نشان دهند، جایی که ایران در گروه B با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید