نیما عالمیان در گفت و گو با جی پلاس؛

از ماجرای تجلیل 100 هزار تومانی تا وعده استخدام در شهرداری!

نیما عالمیان می گوید پس از انتشار تصویر کارت هدیه، تماس هایی از مسئولین شهرش داشته که به او قول استخدام در شهرداری را داده اند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ روز سه شنبه خبری در جی پلاس منتشر شد که خیلی عجیب بود. مسئولین شهر بابل در شرایطی که برای تجلیل از برادران عالمیان به منزل آن ها رفته بودند، به هر کدام از این دو ورزشکار المپیکی تنها صد هزارتومان پاداش دادند! پاداشی که در قالب کارت هدیه به این دو برادر داده شد که اعتراض آن ها را در پی داشت.

نیما عالمیان در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره این ماجرا صحبت می کند.

* ماجرا از چه قرار بود؟ واقعا برایتان مراسم تجلیل گرفته بودند؟

مراسم خاصی که نبود. مسوولان لطف کردند و برای تجلیل به منزلمان آمدند که البته با کارت هدیه100 هزار تومانی انجام شد. اتفاقی که من در صفحه شخصی‌ام هم نوشتم و آن را بیشتر شبیه به یک شوخی دیدم.

* این اولین بار بود که به منزلتان می آمدند؟

قبلا هم آمده بودند اما در آن دفعات حداقل هدیه شان یک سکه بود اما اینبار نمی دانم چرا اینطور رفتار کردند.

* فکر نمی کنی بهتر بود هدیه ای به شما نمی دادند و به همین حضور بسنده می کردند؟

دقیقا. شاید واقعا بهتر بود به آوردن یک جعبه شیرینی یا یک دسته گل کفایت می‌کردند و به این شکل از ما تجلیل نمی‌کردند.

* پس از اینکه عکس کارت هدیه و موجودی اش را در صفحه ات منتشر کردی، چه بازخوردی هایی از مسئولین گرفتی؟

پس از اینکه عکس‌ها را منتشر کردم و برخی رسانه‌ها به آن پرداختند، تماس‌های زیادی از جانب مسوولان داشتم که با ابراز شرمندگی قول‌هایی دادند که باید ببینیم به آن عمل می‌کنند یا خیر. آنها فعلا قول داده‌اند که ما را به طور رسمی در شهرداری استخدام کنند تا حداقل برخی مشکلاتمان مرتفع شود.

* شاید مشکلات جدی تر و بروز تری هم دارید، مثل سالن تمرین استاندارد ....

ما فعلا در همان پارکینگ‌مان تمرین می‌کنیم. بارها از آنها سالن خواسته‌ایم اما در شرایطی که هزینه چندانی هم برایشان ندارد، از این کار دریغ می‌کنند و گاهی هم فقط قول می‌دهند.»

 

* فکر می کنی مسئولان شهرتان ارزش رنکینگ شما و کاری که در جهانی سوئد کرده اید را می دانند؟

باور کنید بسیاری از مسوولان اصلا ارزش این رنکینگ و موفقیت را نمی‌دانند. همانطور که متوجه نمی‌شوند داشتن دو بازیکن در رده‌بندی‌های 69 و 59 دنیا چقدر ارزش دارد، نمی‌دانند که رسیدن به سطح اول دنیا و رقابت با تیم‌های برتر چه دشواری دارد. برای همین هم هست که آنطور که باید و شاید به ما توجه نمی‌شود و خواسته‌های خیلی ساده‌مان هم نادیده گرفته می‌شود و در نهایت هم با کارت هدیه 100 هزار تومانی از ما تقدیر می‌کنند!»

* برنامه بعدی تان پیش از بازی های آسیایی چیست؟

برادر کوچک‌تر نوشاد درباره برنامه‌های ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز می‌گوید: «ما 29 اردیبهشت برای شرکت در دو تور مهم به هنگ کنگ و سپس چین سفر می‌کنیم. این تورها در بالاترین سطح ممکن تورهای جهانی برگزار می‌شود و در فاصله اندک باقیمانده تا بازی‌های آسیایی، به نظر می‌رسد تقریبا تمام بازیکنان برتر آسیا به این رقابت‌ها بیایند.»

* پس از این دو تورنمنت هم که به بازی های آسیایی می روید ...

بله. در بخش تیمی با چهار ورزشکار اعزام می‌شویم. در انفرادی هم فکر می‌کنم تنها دو نفر بتوانیم شرکت کنیم و با دیگر رقبا رقابت کنیم. 

به گزارش جی پلاس؛ این برای نخستین بار است که تنیس روی میز ایران در بخش تیمی بازی‌های آسیایی هم به میدان می‌رود. این اتفاق در هر دو بخش مردان و زنان می‌افتد و کاروان تنیس روی میز ایران با چهار ورزشکار مرد و چهار ورزشکار زن راهی این مسابقات مهم می‌شود.

تیم مردان ایران با توجه به شرایط خوبی که این روزها دارد، در این دوره می‌تواند به بهترین نتیجه خود برسد و به جمع هشت تیم برتر و حتی در صورت قرعه خوب، به ‌عنوانی بر روی سکوی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید