جلالی: ۹۵ درصد از بازیکنان پیکان را برای فصل آینده حفظ می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام کرد که ۹۵ درصد بازیکنان این تیم را برای فصل آینده حفظ خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی در خصوص اینکه قرار است برای سومین فصل پیاپی هدایت پیکان را بر عهده بگیرد، گفت: در این دو سالی که در پیکان بودم از حضور در این تیم راضی هستم و همیشه فضای خوب و با آرامشی در تیم وجود داشت. ما امکانات نسبتاً خوبی هم داریم و از همه مهم‌تر این است که مدیریت همیشه در کنار تیم حضور دارد و هیچ وقت نشده است که ما در این دو سال مقابل هم قرار بگیریم. اعضای هیئت مدیره هم افراد فرهیخته‌ای هستند، ولی شما ندیدید که آنها یک‌بار مصاحبه کنند. اگر هم مشکلاتی باشد همه چیز بین خودمان حل می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که بودجه باشگاه پیکان چند درصد نسبت به فصل گذشته افزایش پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: بودجه فصل گذشته 12 میلیارد بود و این بودجه برای فصل بعد باید طوری افزایش پیدا کند که بتوانیم شش بازیکن لیگ برتری خوب و باکیفیت بگیریم. حتی بازیکنان هم به من می‌گویند که شش سهمیه لیگ برتری را با بازیکنان خوب و باکیفیت پُر کنیم تا در فصل آینده تیم قابل حساب‌تری باشیم. ما 95 درصد تیم را حفظ خواهیم کرد و باید چند بازیکن هم به تیم اضافه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه قرارداد اکثر بازیکنان این تیم تمام شده است، تصریح کرد: در تیم ما فقط حجت حق‌وردی و مهران موسوی برای فصل بعد قرارداد دارند، ولی من با بچه‌ها صحبت کردم و همه آنهایی را که قراردادشان تمام شده است، حفظ خواهیم کرد. ما تلاش می‌کنیم تا در فصل آینده تیم قوی‌تری داشته باشیم تا بتوانیم برای قرار گرفتن در بین پنج تیم ابتدایی جدول رقابت کنیم.

جلالی با اشاره به اردوهای مورد نظر کادر فنی پیکان گفت: ما در این زمینه در راستای سیاست‌های کشور و باشگاه جلو می‌رویم تا برنامه‌های‌مان رؤیا‌پردازانه نباشد. حتی در بحث البسه هم می‌خواستیم با یک برند خارجی صحبت کنیم، اما در نهایت تصمیم گرفتیم که با برند ایرانی ادامه دهیم و البته آنها هم باید کیفیت محصولات‌شان را ارتقا بدهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید