گزارش جی پلاس از حواشی بازی ایران و تونس؛

درگیری بیرانوند و مهاجم تونس/ اشتباه محمدی در باز کردن دروازه ایران + عکس و فیلم

تیم ملی با حمایت و تشویق صد هوادار ایرانی وارد ورزشگاه المپیک رادس شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم های ملی ایران و تونس ساعت 22:45 به وقت تهران در ورزشگاه المپیک رادس شهر تونس به مصاف هم می روند.

شاگردان کارلوس کی روش در فاصله بیش از یک ساعت تا شروع بازی، وارد ورزشگاه المپیک رادس شدند.

همزمان با ورود تیم ملی، هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه که شمارشان به صد نفر می رسد، شروع به تشویق شاگردان کی روش کردند.

بارش شدید باران در شهر تونس، موجب پناه گرفتن هواداران در قسمت های مسقف شده و می تواند بازی دو تیم را هم تحت تاثیر قرار دهد.

تیم ملی در این بازی با لباس های یک دست قرمز به میدان می رود.

بارش باران در ورزشگاه رادس به حدی است که تماشاگران بسیار کمی برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند و معدود هواداران حاضر در ورزشگاه هم در راهروها و سالن های ورزشگاه حضور دارند تا خیس نشوند. 

سرمربی تیم ملی تونس پیش از آغاز بازی پیراهن تیم ملی تونس را که پشت آن نام کی روش را نوشته بود، به سرمربی پرتغالی تیم ملی هدیه کرد. 

کارلوس کی روش و نبیل معلول

در حالی که بارش شدید باران در شهر تونس، بازی تیم های ملی ایران و تونس را تحت تاثیر قرار داده بود و هواداران نمی توانستند روی صندلی های خود بنشینند، باران بند آمده است.

هواداران نیز به توقف بارش باران روی صندلی های خود مستقر شدند.

تماشاگران ایرانی در طبقه دوم ورزشگاه حضور دارند. آنها هنگام ورود تیم ایران برای گرم کردن به شدت بازیکنان و کارلوس کی‌روش را تشویق کردند.

در آغاز این بازی، سرود تیم ملی ایران به رسم مهمان نوازی، در ابتدا نواخته شد و همه به نشانه احترام سکوت کردند. 

مسئولان سفارت ایران نیز در ورزشگاه المپیک رادس حضور دارند. 

تماشاگران تونسی، از نخستین دقایق بازی با لیزر چشمان بازیکنان تیم ملی ایران را اذیت کردند. علیرضا بیرانوند در هنگام حملات تیم تونس، به هدف اصلی تماشاگران لیزر به دست تبدیل شده است. 

به دلیل حجم زیاد آب جمع شده در زمین، گردش توپ سخت تر از حالت معمول صورت می گیرد و بازیکنان بعضا با مشکل حمل توپ مواجه هستند.

در حالی که حدود 10 دقیقه از نیمه نخست گذشته، پیراهن میلاد محمدی در کشمکش با بازیکنان تونس پاره شد.  

بازیکن تونسی در موقعیت خطرناکی کریم انصاری فرد را در داخل محوطه جریمه سرنگون کرد اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت و حتی به انصاری فرد تذکر داد.

نخستین کارت زرد بازی از آن بازیکنان تونس بود که روی پای مسعود شجاعی خطای خطرناکی را انجام داد.

در حالی که حرکات خطرناک بازیکنان تونس در طول نیمه نخست ادامه داشت، احسان حاج صفی تا آستانه درگیری با بازیکنان این تیم پیش رفت اما شجاعی مانع از این کار شد.  

با شروع نیمه دوم، سامان قدوس وارد زمین شد و جای مسعود شجاعی را گرفت اما تونسی ها سه تعویض داشتند.

تماشاگر تونسی بازی که در نیمه نخست بارها چشمان بیرانوند را با لیزر اذیت کرده بود، در نیمه دوم هم بدون دخالت مسئولان ورزشگاه به کار خود ادامه داد.

خطای خطرناک بازیکن تونس روی رامین رضاییان باعث بالا رفتن داد و فریاد این بازیکن شد اما بعد از دقایقی رضاییان از روی زمین بلند شد و به بازی ادامه داد.

میلاد محمدی که برای دفاع مقابل خط دروازه ایران قرار داشت، به توپ دفع شده از سوی بیرانوند برخورد کرد و به صورت غیر عمد دروازه ایران را باز کرد.

کار اضافه خزری و شوت زدن به سمت دروازه ایران در زمان توقف بازی، منجر به درگیری میان این بازیکن و بیرانوند شد که داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید