گزارش جی پلاس از مجمع فدراسیون؛

کاندیدای نزدیک به وزارت ورزش برنده انتخابات بسکتبال شد/ آرای طباطبایی مشابه مشحون

انتخابات فدراسیون بسکتبال در حالی به پایان رسید که رامین طباطبایی با 23 رای (تعداد آرای مشابه محمود مشحون در دوره قبل) پیروز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ انتخابات فدراسیون بسکتبال از ساعت ده صبح امروز (شنبه) آغاز شد. انتخابات شلوغی که پانزده نفر برای حضور در آن تایید صلاحیت شدند اما پنج نفر پیش از حضور در مجمع انصراف دادند.

با این حال بازهم شاهد حضور دو رقمی کاندیداها بودیم که همگی پشت تریبون قرار گرفتند و صحبت هایشان را مطرح کردند. البته دو نفر در ادامه از رقابت کنار رفتند؛ علیمرادی و سلیمی نامزدهایی بودند که پیش از آغاز رای گیری از انتخابات کنار رفتند.

در صحبت های اکثر نامزدها نمی شد حرف جدی و مهمی پیرامون برنامه های اختصاصی و جدی آنها برای فدراسیون بسکتبال پیدا کرد و در نهایت همه چیز به لابی های پیش از انتخابات واگذار و رای گیری آغاز شد!

پیش از رای گیری هم مشخص بود گزینه نزدیک به وزارت ورزش (رامین طباطبایی)، نماینده بخشی از مخالفان جدی محمود مشحون (رضا مهندسی) و حسن طباطبایی که او را نزدیک به مشحون می دانند، بازیگران اصلی انتخابات هستند.

با این حال از همان زمان آغاز  اعلام شمارش آراء،  مشخص شد که برتری با رامین طباطبایی است. رئیس سابق کمیته ضددوپینگ و مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان که سابقه بسکتبالی هم داشت. با این حال عاملی که او را رئیس فدراسیون کرد، طبق شنیده ها احتمالا حمایتی است که از وزارت ورزش دریافت کرد.

 

رامین طباطبایی

 

به گزارش جی پلاس؛ رامین طباطبایی در نهایت با بیست و سه رای،  همان تعدادی که سال نود و چهار مشحون را رئیس کرده بود، برای چهار سال آینده رئیس فدراسیون بسکتبال شد. از میان چهل و یک رای مجمع،  بیست و سه رای به طباطبایی رسید، رضا مهندسی هشت رای آورد و حسن طباطبایی هم شش رای را مقابل نام خودش دید.

جواد دادری ملی پوش سابق تیم ملی هم سه رای به دست آورد و حسن میرزاآقابیک هم با یک رای  بازنده شدند. مهرداد آگین و رمضانعلی دولو هم بدون رای ماندند.

دیدگاه تان را بنویسید