در گفت وگو با جی پلاس؛

استقبال خوب مردم از بلیت جام جهانی، سایت فدراسیون فوتبال را مختل کرد!/ مدیر روابط عمومی فدراسیون: با قوانین فعلی بازار سیاه به وجود نمی آید

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از استقبال خوب مردم برای نام نویسی و خرید بلیت بازی های ایران در جام جهانی خبر داد و گفت: هواداران می توانند با استفاده از مرورگر گوگل کروم بدون مشکل وارد سایت نام نویسی شوند و به تکمیل اطلاعات خود بپردازند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ فدراسیون فوتبال به دلیل محدودیت های موجود برای هواداران ایرانی و دسترسی نداشتن به خرید بلیط بازی های جام جهانی، مسئولیت فروش سهمیه بلیط ایران از هر بازی را بر عهده گرفت تا ابتدا هواداران درخواست خود را برای این فدراسیون ارسال کنند و سپس از طریق فدراسیون فوتبال به دست فیفا برسد تا ثبت نام نهایی صورت بگیرد. 

طی این فرایند، اگر درخواست ها بیش از سهمیه جایگاه های مربوط به فوتبال ایران از هر ورزشگاه باشد، فدراسیون فوتبال با برگزاری قرعه کشی، اقدام به تخصیص بلیت ها به هواداران می کند. 

با توجه به همین توافق و دستورالعمل، از ساعت 8 صبح امروز ثبت نام برای خرید بلیط بازی های ایران در دور گروهی آغاز شد و علاقمندان با ورود به سایت  FAN.FFIRI.IR و خواندن دستورالعمل ها وارد صفحه ثبت نام می‌شوند. 

با شروع ثبت نام، به دلیل استقبال خوب ایرانی ها سایت مربوطه از دسترس خارج شد و هواداران به سختی توانستند سایت نام نویسی را مشاهده کنند. 

در همین رابطه علی جوادی - مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ دلیل این مشکل را استقبال چشمگیر مردم از نام نویسی برای خرید بلیت بازی های ایران دانست و اظهار کرد: هواداران می‌توانند برای مشاهده سایت، از مروگر گوگل کروم استفاده کنند و به راحتی وارد سایت نام نویسی شوند. فعلا مرورگر موزیلا این سایت را باز نمی‌کند. 

او همچنین با بیان اینکه مردم به جای ورود به صفحه اصلی سایت فدراسیون فوتبال می‌توانند وارد صفحه نام نویسی شوند، تصریح کرد: علاقه مندان به خرید بلیت می توانند به صورت مستقیم و از طریق آدرس FAN.FFIRI.IR وارد صفحه نام نویسی شوند و به مشکل برخورد نکنند. 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره تمهیداتی که برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه پیش بینی شده نیز به جی پلاس گفت: فیفا تلاش خود را برای از بین بردن بازار سیاه انجام داده و ما هم تمامی شرایط را برای هواداران نوشتیم و بر اساس قوانینی که نوشتیم بازار سیاه به وجود نمی‌آید.

** فدراسیون فوتبال همچنین دقایقی پس از این مصاحبه، اطلاعیه را درباره پیش فروش بلیت های جام جهانی به شرح زیر صادر کرد:

ضمن عرض پوزش به علت بروز کندی در فرآیند ثبت نام بلیت های جام جهانی به اطلاع کلیه علاقمندان می‌رساند که دلیل اصلی این اتفاق حجم بالای مراجعه کننده به سامانه ثبت نام بلیت فروشی جام جهانی 2018 روسیه است. لذا خواهشمند است جهت سهولت و اطلاعات بیشتر به نکات ذیل توجه فرمایید:

 

1.کلیه علاقمندان می‌توانند تا تاریخ 28 دی‌ماه در سامانه ثبت نام کنند و این بدین معنی است که زودتر ثبت نام کردن هیچگونه اولویتی در قرعه کشی برای افراد ایجاد نمی‌کند بنابراین علاقمندان می‌توانند در روز‌های اینده ثبت نام خود را انجام دهند.

2. هواداران می توانند از لینک مستقیم سامانه http://fan.ffiri.ir/ نیز استفاده کنند.

3. اشخاص زیر 18 سال به عنوان هوادار اصلی نمی‌توانند ثبت نام کنند ولی به عنوان مهمان در زیر گروه اشخاص بالای 18 سال می‌توانند ثبت نام کنند.

4. دوباره به استحضار هواداران علاقمند می رساند که کسانی که هر سه بازی ایران را با یک CAT یکسان انتخاب کنند در الویت اول قرعه کشی هستند.

5. کلیه اطلاعات پیرامون شرایط ثبت نام کنندگان در این سامانه درج شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید