جزییاتی جدید درباره کماندار تیم ملی که به ایران بازنگشت

رییس انجمن تیروکمان معلولان به تشریح جزییات برنگشتن کماندار ایران از مسابقات جهانی هلند به کشور پرداخت و البته گفت: منتظر بازگشت او به ایران هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید کهتری درباره جزئیات برنگشتن کماندار ایران از مسابقات جهانی هلند به کشور اظهار کرد: پوریا جلالی پور کماندار ریکرو معلولان برای نخستین بار نبود که به تورنمنت برون مرزی اعزام می‌شد و پیش از این نیز در تورنمنت‌های مختلفی شرکت کرده بود. در این تورنمنت نیز زمانی که راهی هلند شدیم در فرودگاه آمستردام زمانی که بارها را تحویل می‌گرفتیم متوجه شدیم که ویلچر رمضان بیابانی یکی از کمانداران کامپوند به دلیل فشار زیاد شکسته شده و قابل استفاده نبود. همان جا یکی از مسؤولین هواپیما به ما گفت شما ویلچر تهیه کنید ما غرامتش را پرداخت می‌کنیم. همان لحظه پوریا به برادرش که در بلژیک اقامت داشت زنگ زد و از او خواست که برای بیابانی ویلچر تهیه کند.

وی گفت: زمانی که به هتل رسیدیم برادر پوریا که از محل اقامتش تا هتل یک ساعت فاصله زمانی داشت به هتل رسید و ویلچری که تهیه کرده بود را با احترام تقدیم ما کرد. حتی احساس کردم که دوست دارد همراه برادرش در هتل بماند که من مخالفت کردم و گفتم صلاح نیست همراه تیم بماند. البته به او گفتیم اگر می‌خواهد مسابقات را پیگیری کند، می‌تواند اتاق جداگانه‌ای در هتل بگیرد.

رئیس انجمن تیروکمان معلولان اضافه کرد: برادر پوریا جلالی پور از همان روز اول در مسابقات حضور داشت و پیگیر نتایج برادرش بود. البته من چون درگیر مسابقات بودم فقط روز آخر برادرش را دیدم که متأسفانه پوریا به خاطر استرس بالا بازی آخرش را واگذار کرده بود و شرایط روحی خوبی نداشت و به خاطر اینکه نتوانسته بود در میکسریکرو روی سکو قرار بگیرد گریه می‌کرد و برادرش او را دلداری می‌داد. چون فردای آن روز قرار بود به ایران بازگردیم به کمانداران گفتم وسایل و تجهیزات خود را زودتر جمع کنند. بعد از پایان مسابقات پوریا از امید نجاری سرپرست تیم اجازه گرفت که همراه برادرش چون ناهار نخورده بود بیرون برود و بعد از ناهار به هتل بازگردد.

وی افزود: زمانی که به هتل برگشتم سراغ جلالی‌پور را گرفتم که متأسفانه نیامده بود. حتی نجاری به خاطر اعتمادی که به او کرده بود از این قضیه بسیار ناراحت شده بود. همان شب به او گفتم با نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان که در هتل دیگری بود تماس بگیرد و موضوع را به صورت قانونی پیگیری کند. حتی پلیس محلی و سفارت ایران در هلند را نیز در جریان گذاشتیم و پلیس فردای آن روز به ما زنگ زد و گفت آدرس منزل برادرش را پیدا کرده و طی صحبتی که با پوریا داشتند وی به آنها گفته بود به مدت یک ماه ویزا دارد و می‌خواهد چند روزی را پیش برادرش بماند و سپس به ایران بازمی‌گردد.

کهتری خاطرنشان کرد: البته پلیس محلی به ما گفت پاسپورت جلالی‌پور تا زمان اتمام ویزایش دست آنهاست و مشکلی وجود ندارد. به هر صورت امیدوارم این مساله ختم به خیر شود و جلالی‌پور بعد از چند روز اقامت در بلژیک به کشور بازگردد تا مشکلی برای تیم به خاطر بی‌فکری یکی از ورزشکاران پیش نیاید.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا خانواده این ورزشکار در ایران به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: مادرش در ایران است و طی تماسی که با او داشتیم گفت قرار نبود پسرش در آنجا بماند و قطعاً برمی‌گردد. ما امیدواریم که به ایران بازگردد و همه چیز ختم به خیر شود تا شرایط برای بقیه کمانداران جهت اعزام به مسابقات سخت‌تر نشود.