استراماچونی امروز استقلالی می‌شود

به گفته معاون باشگاه استقلال، آندره‌آ استراماچونی امروز هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با وجود اخبار ضد و نقیضی که در این روزها درباره سرنوشت نیمکت استقلال وجود دارد اما هنوز این باشگاه موضع رسمی در این باره اتخاذ نکرده است. با این وجود از ظهر دیروز و با توجه به اینکه دیروز از طرف باشگاه استقلال اعلام شده بود که حضور مربی ایتالیایی در این تیم منتفی شده است، بازهم این خبر در فضای مجازی منتشر شده است که استراماچونی و باشگاه برسر بندهای قرارداد به توافق نهایی رسیده و این مربی به زودی راهی ایران خواهد شد.

منبع خبر خبرنگاران نزدیک به باشگاه استقلال علی خطیر معاون این باشگاه است. در حالی که هیچکدام از اعضای باشگاه به طور رسمی در این رابطه هنوز اظهار نظری نکرده و حتی پاسخگوی خبرنگاران به شکل رسمی نیستند اما امروز صبح برخی از آن ها توانسته اند با معاون تماس بگیرند و خطیر به آن ها اعلام کرده است که کار آندره استراماچونی با استقلال تمام شده و این مربی به زودی رسما هدایت آبی های تهران را به عهده می گیرد.

سوال بزرگی که وجود دارد این است که چرا باشگاه خبر رسمی در این رابطه اعلام نمی کند. اکنون چند خبرگزاری ها اقدام به انتشار خبر توافق نهایی استراماچونی کرده اند و این در حالی است که باشگاه هیچگونه موضع رسمی در این باره هنوز نداشته است. اگر این خبر درست است باشگاه با تایید و اگر نادرست است با تکذیب و اطلاع رسانی صحیح می تواند همه را از سردرگمی خارج کند. با این وجود معاون باشگاه استقلال به خبرنگاران گفته است استراماچونی با آبی ها تمام کرده است و این فعلا آخرین خبر درباره آینده تیم پرطرفدار پایتخت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید