علت قتل همسر نجفی مشخص شد

رئیس پلیس آگاهی تهران علت ارتکاب قتل از سوی محمدعلی نجفی را فشار روانی و مشکلات خانوادگی اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار لطفی درباره انگیزه محمد علی نجفی -شهردار اسبق تهران- برای قتل همسرش گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات فنی همکاران ما از ساعاتی قبل متوجه عنصر اصلی قتل خانم میترا استاد شده بودند تا اینکه لحظاتی قبل همکاران ما با حضور آقای نجفی در مقابل پلیس آگاهی مواجه شدند.

وی ادامه داد: این فرد با مراجعه به پلیس آگاهی با صراحت به قتل خانم میترا استاد اعتراف کرده است. اسلحه‌ای که قتل با آن صورت گرفته نیز کشف شده و همکاران من با هماهنگی مقام قضائی در حال بازجویی آقای نجفی پیرامون کشف جزئیات این اتفاق هستند.

سردار لطفی با بیان اینکه زوایای مختلف این موضوع کشف شده است و اطلاعات مکفی متعاقباً اعلام خواهد شد گفت: ما در رصدهای فنی به حضور این فرد در ساختمان حین وقوع قتل پی برده بودیم، از جهت دیگر نیز دست‌نوشته ای از این فرد در موقعیت جامانده بود که این فرد با صراحت اعلام کرده بود که مرتکب قتل شده است.

وی ادامه داد: محمد علی نجفی در حال حاضر در بازداشت پلیس آگاهی است و مراحل بازجویی و بازپرسی وی در حال پیگیری است. وی انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرده و اسلحه‌ای که با آن مرتکب قتل شده را نیز تحویل داده است.

سردار لطفی درباره جزئیات اعترافات نجفی گفت: در صحبت‌های اولیه وی اعلام کرد که این اقدام به جهت فشارهای روانی و مشکلات خانوادگی انجام شده و انگیزه ویژه ای اعلام نشده است. تصور ما این است که این اتفاق زاویه پنهان دیگری نداشته باشد.

وی درباره چگونگی دسترسی شهردار اسبق تهران به سلاح گرم گفت: این فرایند همچنان مشخص نشده و همکاران ما در حال بازجویی از وی هستند. پاسخ این سوال نیز پس از مشخص شدن اعلام خواهد شد.

واکنش محمدعلی نجفی به قتل همسرش

همسر دوم نجفی به قتل رسید+ عکس

جزییات جدید از قتل همسر دوم نجفی+ عکس و فیلم

واکنش رسانه های جهان به خبر قتل همسر نجفی

شهردار اسبق تهران بازداشت شد/ نجفی به قتل اعتراف کرد

دیدگاه تان را بنویسید