منتظری: چرا قائدی و صیادمنش خانه دارند؟/ هواداران به بازیکنان جوان خیلی توجه می‌کنند

مدافع استقلال می‌گوید باشگاه باید برای بازیکنان جوان این تیم هتل در نظر بگیرد و آن‌ها برای خود خانه نداشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ پژمان منتظری بعد از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی و رسیدن به رده دوم جدول گفت: زمان کمی باری ریکاوری داریم. هر چه جلوتر می‌رویم بازی‌های ما سخت‌تر می‌شود. متاسفانه اتفاقی در داربی افتاد و فرشید اسماعیلی از آن زمان تلاش می‌کند تا اشتباهش را جبران کند. در هر بازی مقدار زیادی مسکن استفاده می‌کند تا فقط برای تیم بازی کند.

 

کاپیتان سوم استقلال ادامه داد: به او نیاز داریم و او برای ما بازی می‌کند. از طرفی یکی از بازیکنان ما به نام فرشید باقری که ستاره تیم ما بوده، متاسفانه اشتباهاتی داشت و در کنار ما نیست. دل او با تیم است. حتما با آقای فتحی صحبت می‌کنم تا مشکلش حل شود.

وی به بازگشت مهدی قائدی به ترکیب استقلال و زدن گل اشاره کرد و یادآور شد: مهدی قائدی بعد از آن اتفاق به اشتباهش پی برد و امروز به تیم‌مان کمک کرد تا سه امتیاز را بگیریم. او استعدادی است که در فوتبال ایران کمیاب است. او چهار جلسه خوب تمرین کرد و در یک ربع از بازی، بهترین عملکردش را ارائه کرد. همه چیز به خود او بستگی دارد. باشگاه، بازیکنان و مربیان باید به این استعداد کمک کنند. نه فقط او بلکه باید مراقب سایر بازیکنان جوان باشیم.

منتظری خاطرنشان کرد: استعدادهایی داریم که کمتر می‌توانیم همانند آن‌ها را در ایران پیدا کنیم. افراد زیادی اطراف آن ها قرار می‌گیرند. شاید قائدی از حرفم ناراحت شود اما او نباید تنها زندگی کند. هر چند اکنون خانواده‌اش با او زندگی می‌کنند. باشگاه می‌تواند مراقب بازیکنان باشد. برای آن‌ها هتل بگیرد تا خانواده هم کنار آن‌ها قرار بگیرد. اگر این بازیکنان را از دست بدهیم دچار مشکل می‌شویم. اللهیار صیادمنش نباید خانه داشته باشد.

مدافع استقلال افزود: باشگاه باید برای بازیکنان جوان هتل در نظر بگیرد. باید در قراردادشان بنویسد که در هتل زندگی کنند. مانند امثال اللهیار خیلی کم است. خیلی مهم است که چطور با او برخورد می‌کنیم. متاسفانه فضا به گونه‌ای است که خیلی به آن‌ها توجه می‌شود. من انتظاری از آن‌ها ندارم. به نظرم در ماجرای مهدی قائدی هواداران بیشتر از او ضربه خوردند. ما او را یک سال و نیم از دست دادیم.

منتظری تاکید کرد: روزی که قائدی آمد به او می‌گفتند نیمار و مسی. در زمان اندکی که در زمین بود همه را خوشحال کرد. امیدوارم باشگاه و مربیان کمک کنند و این استعدادها را پرورش دهیم.

وی درباره هجمه‌ای که بعد از باخت در داربی به تیمش وارد شد، گفت: متاسفانه در این چند سال اول فصل را از دست دادیم. بهترین تیم‌هایمان را در اواخر فصل از دست می‌دهیم. در روزی که فوتبال خوبی انجام دادیم، داربی را باختیم. می‌دانید چه اتفاقاتی در جریان بازی افتاد. بعد از بازی فشار زیادی به تیم وارد شد. من به بازیکنان گفتم نباید بازی با سایپا را از دست بدهیم. مقابل تراکتورسازی در تبریز هم بد بازی نکردیم. در روز خوبمان امتیاز از دست دادیم. طرفداران ما باشسگاه و تیم را دوست دارند. همیشه قدردان بازیکنان بودند. ولی یک اتفاق افتاد. خیلی مهم است که چه برخوردی با آن کنیم. تیم به روند خوبی رسیده و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. سه بازی را بردیم. در جام حذفی حذف شدیم. در لیگ برتر بازی به بازی پیش می‌رویم.

مدافع استقلال درباره شرایط تیمش در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: در لیگ قهرمانان آسیا فعلا سوم هستیم. بازی به بازی پیش می‌رویم. تمام تلاش‌مان را می‌گذاریم تا دل هواداران را شاد کنیم و پاداش خوبی به آن‌ها بدهیم.

او در پایان تاکید کرد: وضعیت مالی از پرسپولیسی‌ها بهتر نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید