حناچی بعد از رسیدن به شهرداری تهران کجا رفت؟

شهردار جدید تهران در نخستین روز انتخاب به عنوان شهردار تهران، از زیر بار مسئولیت هایش در نرفت و در جلسه یک فدراسیون ورزشی حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پیروز حناچی روز گذشته توانست در رقابت با عباس آخوندی به عنوان شهردار تهران انتخاب شود و تا سه سال آینده سکان هدایت تهران را در دستانش بگیرد.

شهردار جدید تهران که کار سختی برای رفع مشکلات و برنامه ریزی برای آینده هر چه بهتر این کلان شهر پیش روی خود دارد باید بیش از هر فرد معمولی دیگری کار کند و زمانش را به این شهر اختصاص بدهد.

حناچی برخلاف تصورات در نخستین روز رسیدن به سمت مهم شهرداری تهران نه خوشحالی کرد و نه به استراحت پرداخت و نه حتی زمانش را صرف شنیدن پیام تبریک دیگران کرد؛ او بعد از جلسه شورای شهر راهی فدراسیون شنا شد و در جلسه هیات رئیسه این فدراسیون ورزشی حضور یافت.

در واقع حناچی قبل از این به عنوان شهردار تهران انتخاب شود، برنامه خود را به گونه ای تنظیم کرد که به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون شنا در جلسه حاضر شود.

حناچی از چهار سال قبل و در دوران تصدی بر صندلی معاونت شهرسازی وزارت راه، به عضویت هیات رئیسه فدراسیون شنا درآمد و تابستان امسال حکم تمدید فعالیتش در این فدراسیون را گرفت. به همین جهت در فدراسیون شنا حاضر شد و برای تصمیم گیری درباره مسائل جاری این فدراسیون پایه و پر مدال، در آنجا حاضر شد.

دیدگاه تان را بنویسید