تیراندازی به 4 زن در قبرستان باغ فردوس کرمانشاه

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس، عوامل تیراندازی صبح امروز(جمعه) در باغ فردوس را شناسایی کرده و به دنبال دستگیری آنان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ محمدرضا آمویی در این رابطه گفت: صبح امروز (22 دی) سرنشینان یک‌ خودرو به دنبال اختلافات خانوادگی و طایفه‌ای قبلی به چهار زن که در آرامستان باغ فردوس کرمانشاه حضور داشتند تیراندازی کرده و منجر به مرگ آنان شدند.

وی افزود: ضارب که از بستگان مقتولان است شناسایی شده و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری وی ادامه دارد.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: تیمی ویژه از ماموران انتظامی استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و به زودی فرد ضارب را دستگیر خواهند کرد.

آمویی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با کسانی که امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند، از مردم خواست اختلافات خانوادگی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

به گزارش جی پلاس؛ در همین زمینه، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به تیراندازی و قتل چهار زن (مادر و سه دختر) گفت: بررسی های اولیه حکایت از این دارد که در تیرماه سال جاری پدر خانواده توسط دامادش با اسلحه گرم به قتل می رسد.

وی افزود: اولیاء دم که شامل این چهار زن می شدند اخیرا نسبت به گذشت قاتل پدر خود راضی می شوند که ظاهرا برادران یا پسر مقتول این موضوع را قبول نمی کنند.

دادستان عمومی وانقلاب کرمانشاه اضافه کرد: برادران یا پسر مقتول در اعتراض به اقدام همسر و فرزندان مقتول جنایت صبح امروز را در باغ فردوس کرمانشاه (آرامستان) رقم زدند.

دیدگاه تان را بنویسید