پروازها از شهر«لاذقیه» در غرب سوریه به ابوظبی و بالعکس از سر گرفته می شود، این پروازها قرار است از روز سه شنبه 26 مارس از سر گرفته شود.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری سانا، شرکت هواپیمایی عربی سوریه اعلام کرد که پروازها از شهر«لاذقیه» در غرب سوریه به ابوظبی و بالعکس از سر گرفته می شود، این پروازها قرار است از روز سه شنبه 26 مارس از سر گرفته شود.

«فادی خیربک» رئیس هواپیمایی عربی سوریه در شهر لاذقیه در این خصوص گفت که این پروازها به صورت دایمی و هر روز سه شنبه انجام خواهد شد.

وی افزود که درخواست های زیادی به دلیل سکونت شمار زیادی از سوری ها در امارات برای این پرواز وجود دارد و این مسافران با شروع فصل بهار و تعطیلات تابستان بیشتر نیز خواهند شد.

وی اشاره کرد که  این پرواز علاوه بر پرواز روزهای جمعه از شهر«شارجه» به لاذقیه و فرودگاه «باسل» است که بخش زیادی از مسافران ورودی به استان های «حلب، حمص، حما و طرطوس» را جابه جا می کند.

رئیس هواپیمایی عربی سوریه در شهر لاذقیه تصریح کرد که برنامه راه اندازی سه خط پروازی دیگر از لاذقیه به قاهره ، دوحه و کویت نیز در آینده نزدیک در دست بررسی است و پروازهای هفتگی از لاذقیه به مسکو نیز از تابستان آغاز می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.