تازه ترین نظرسنجی نشان داده است دونالد ترامپ از کاندیداهای احتمالی انتخابات 2020 که اکثرا زن هستند، شکست خواهد خورد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روزنامه ایندیپندنت نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در انتخابات 2020 از کاندیداهای زن از جمله «میشل اوباما» همسر رئیس جمهور سابق، «هیلاری کلینتون» رقیب سال گذشته اش، «الیزابت وارن» سناتور ماساچوست و حتی «اپرا وینفری» هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی شکست خواهد خورد.

نظرسنجی مشترک وب سایت اکسیوس و موسسه SurveyMonkey نشان می دهد هیلاری کلینتون با اختلاف 6 درصدی، اپرا وینفری با اختلاف 14 درصدی، میشل اوباما با اختلاف 16 درصدی، الیزابت وارن با اختلاف 5 درصدی و «کیرستن گیلیبرند» سناتور نیویورک با اختلاف 8 درصدی ترامپ را شکست خواهند داد.

 

Untitled

 

در این نظرسنجی 9،908 نفر شرکت کردند و از آنها پرسیده شد اگر امروز انتخابات 2020 برگزار شود به چه کسی رای می دهند. درصد خطای این نظرسنجی 2.5 درصد است.

در این نظرسنجی مشخص شد حتی «جو بایدن» معاون باراک اوباما که در آستانه 78 سالگی است، هم در صورت شرکت در این انتخابات ترامپ را شکست خواهد داد. ترامپ پس از پیروزی در انتخابات 2016، با 71 سال سن، پیرترین فردی بود که رئیس جمهور آمریکا می شد.

میشل اوباما این روزها با انتشار کتاب خاطرات خود خبرساز شده است. کتاب میشل اوباما به نام «شدن» امروز سه‌ شنبه به بازار عرضه می‌ شود. در بخش‌ هایی از این کتاب که در رسانه‌ ها منتشر شده به‌ شدت به دونالد ترامپ انتقاد شده است. همسر رئیس‌ جمهور سابق آمریکا نوشته است: «از اینکه بانوان آمریکایی، «ترامپ زن‌ ستیز» را بر هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری 2016 ترجیح داده‌ اند، تعجب می‌ کنم.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.