به گزارش ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز یکشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: دارابودن 65 کیلومتر خط ساحلی، اسکله صادرات و واردات به کشورهای حاشیه خلیج فارس، صنایع شیلاتی و آبزی پروری، گردشگرپذیر بودن، محل تلاقی بیش از 6 خط لوله نفت صادراتی، خط لوله 5 و 6 سراسری صادرات گاز بخشی از ظرفیت های این شهرستان ساحلی است.
وی گفت: استقرار یافتن شرکت های نفت و گاز از جمله نمک زدایی بی بی حکیمه 2، گاز سیاهمکان ان جی ال 1300، تاسیسات 1400 تلمبه خانه گوره ، نفت فلات قاره بهرگان و چاههای سروش، نوروز و بهرگانسر از دیگر ظرفیت های مهم این شهرستان است.
قاسمی افزود: دولت تدبیر وامید با نگاه خاصی که به این شهرستان دارد، قابلیت ها و ظرفیت های آن افزایش یافته و منشا برکات برای مردم بوده است.
فرماندار دیلم گفت: توسعه صنایع دریایی، توزیع متوازن در بهبود شاخص های اقتصادی اجتماعی از عمده خدمات دولت برای توسعه و پیشرفت و رفع دغدغه های مردم این شهرستان بوده است.
وی اظهارداشت: دولت با تخصیص اعتبارات لازم ، زمینه لازم برای فعالیت و تسریع در پروژه های اطاله موج شکن و لایروبی خور بندر دیلم و امام حسن برای سهولت در رفت و آمد شناورهای تجاری و صیادی را فراهم کرده است.
فرماندار دیلم گفت: استقرار نمایندگی اداره بندر و گمرک در امام حسن و احداث باند دوم راه دیلم - بهبهان به طول 25 کیلومتر، توسعه بندر گردشگری حماد و تکمیل زیرساخت‌ها و خدمات گردشگری و بهره گیری از جاذبه های تاریخی فرهنگی و طبیعی با اعطای اعتبارات لازم بخش دیگری از خدمات خاص دولت به این شهرستان بوده است.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز یکشنبه در راس کاروان دولت تدبیر و امید برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر سفر کرده است.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6043/6164/7215
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.