مدرس حوزه علمیه قم گفت: نباید کشور را دچار تشنج روحی و روانی کنیم و آرامش را برهم بزنیم. باید به همین دولت کمک کنیم تا در زمان باقی مانده به سیاست خارجی و اقتصاد خدمت کند.

به گزارش جماران؛ مدرس حوزه علمیه قم با تاکید براینکه نمی توانیم از آسمان، برای اداره مملکت، فرشته و ملک بیاوریم، گفت: در میان افراد حاضر، خیرالموجودین دکتر روحانی است.

«محسن غرویان» مدرس حوزه علمیه قم افزود: معتقدم دکتر روحانی اندیشه خوبی دارد و در راه منافع مردم تلاش می کند. 

وی اظهار داشت: آنهایی که بحث «عبور از روحانی» را پیش می کشند، باید دید با عبور از روحانی به سمت چه کسی می خواهند بروند، ما در این چهل سال دولت ها و شخصیت های مختلفی را دیده ایم. در این وضعیت به نظر من مواضع روحانی بهترین است، چون متعادل و معتدل است. نباید کشور را دچار تشنج روحی و روانی کنیم و آرامش را برهم بزنیم. باید به همین دولت کمک کنیم تا در زمان باقی مانده به سیاست خارجی و اقتصاد خدمت کند. 

غرویان در خصوص تلاش دولت برای شفافیت و مبارزه با فساد، گفت: باید در عمل، شفافیت جدی باشد. در قضایای موسسه «ثامن الحجج»، می بینیم برخی چهره های سلبریتی (مشهور) که در این ماجراها بوده اند، مصاحبه می کنند و توضیح می دهند. این موضوعات خیلی می تواند در اعتماد عمومی موثر باشد. 

وی افزود: باید مردم احساس کنند پشت پرده ای وجود ندارد و منافع ملی و مصالح عمومی خط قرمز است. شخصیت ها به لحاظ موقعیت، اسم و رسم نباید سو استفاده کنند و منافع مردم را در خطر بیاندازند اگر این شفافیت بیشتر شود قطعا اعتماد عمومی هم باز خواهد گشت.

غرویان در خصوص ترمیم کابینه گفت: اگر افرادی که می خواهند وارد کابینه شوند با توجه به مطالبه و توقع مردم، همسو با دولت و اندیشه های رئیس جمهوری و از دانش لازم و تجربه کافی برخوردار باشند، می توانند برای بحران های اقتصادی راه حل جدیدی ارائه بدهند که در این چارچوب تغییر کابینه می تواند موثر و پاسخگوی مطالبات مردمی باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.