معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته نیروهای مرزبانی میرجاوه با اشرار و گروهک تروریستی درگیر شدند که در این عملیات 2 مرزبان و 2 بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش جماران،  سرگرد ابوالحسن ضیایی افزود: در این درگیری استوار یکم وحید حسین زاده و سرباز وظیفه ابوالفضل غلام پور به شهادت رسیدند.

تصریح کرد: نیروهای مرزبانی همچنان با تجهیزات و امکانات در منطقه حضور دارند و اجازه هیچ گونه تجاوزی را به اشرار مسلح و گروههای معاند نظام نمی‌دهند .

وی خاطرنشان کرد: این درگیری در بخش مرزی ریگ ملک شهرستان میرجاوه میل ۸۹ ، حد فاصل پاسگاه چاه لشکر رخ داد.

همچنین در این درگیری دونفر از بسیجیان طرح امنیت نیز به شهادت رسیدند.

۱_ ابوالفضل غلام پور ۲_ وحید حسین زاده (مرزبانی) 3- زکریا نوتی زهی 4- محمود رجب نیا (بسیجی)

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:  در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه  ) یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی ۸۹»، قصد تصرف آن را داشتند که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به آنها ، طی یک درگیری شدید ، اقدام قاطعانه و بموقع رزمندگان اسلام تروریست ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند.
 این اطلاعیه می‌افزاید : در این درگیری سه نفر از تروریستها به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و متواری شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیروهای احتیاط با یک تله انفجاری، دو تن از رزمندگان دلاور سپاه شهید و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

 گفتنی است؛ همچنین در حمله ناکام تروریست‌ها به این برجک ، یکی از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی نیز به شهادت رسید.

 در این اطلاعیه تاکید شده است:نیروهای مستقر در منطقه اعم از  رزمندگان دلاور نیروی زمینی سپاه ، مرزبانان غیور نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی غیرتمند جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی کامل برای مقابله قاطعانه با هرگونه تحرک و اقدام از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران برخوردار بوده و از کشورهای دوست و همسایه انتظار دارد خاک خود را محل جولان مزدوران استکبار جهانی قرار ندهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.