آیت الله شاه آبادی صبح امروز(دوشنبه) دارفانی را وداع گفت.

به گزارش جماران، در پی درگذشت آیت الله شاه آبادی شخصیت های برجسته کشوری و لشگری پیام های تسلیتی صادر کردند که به شرح زیر می باشد.

 

 

پیام تسلیت سید حسن خمینی

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پی می آید:

بسمه تعالی

  درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ نصر الله شاه آبادی طاب ثراه، ضایعه ای اسفناک است.

آن مرحوم که فرزند آیت الله العظمى حاج شیخ محمد علی شاه آبادی، استاد بزرگ حضرت امام رحمت الله علیهما بودند، خود از شاگردان امام و از همراهان قدیم آن بزرگوار به حساب می آمدند و در عرصه های مختلف از خویش ثمرات ارزشمند به جای گذاشتند.

اینجانب این مصیبت را خدمت بیت مکرم ایشان، فرزندان بزرگوارشان حضرات حجج اسلام و المسلمین آقایان حاج شیخ محمد علی، رضا و  مقداد شاه آبادی و برادر مکرمشان تسلیت عرض می نمایم و برای آن فقید سعید علو درجات مسألت دارم. 

سید حسن خمینی

 

 

پیام تسلیت آیت الله هاشمی شاهرودی

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

خبر ارتحال عالم وارسته مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ نصر الله شاه آبادی رحمة الله علیه موجب تأسف فراوان اینجانب گردید.

ایشان که فرزند خلف استاد گرانقدر امام راحل مرحوم آیت الله العظمی میرزا محمد علی شاه آبادی قدس سره بوده ، خود یکی از چهره های موجه حوزه های علمیه به شمار می رفت و خدمات شایسته ای در سنگرهای مختلف از خود به یادگار گذاشت که در صحیفه اعمال ایشان ثبت گردیده و به فضل الهی، موجب غفران و تعالی درجات در سرای باقی خواهد بود.

اینجانب درگذشت این عالم پارسا را به ساحت مقدس امام عصر ارواحنا فداه و به حضور مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه و همه ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و به طور خاص به بیت شریف شاه آبادی تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی را برای آن تازه گذشته از ذات احدیت مسئلت می دارم.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته 

سید محمود هاشمی شاهرودی

 

 

 

 

 پیام حضرت آیت الله هادوی تهرانی به مناسبت ارتحال عالم وارسته حضرت آیت الله حاج شیخ نصر الله شاه آبادی (رضوان الله علیه)

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر ارتحال عالم وارسته حضرت آیت الله حاج شیخ نصر الله شاه آبادی (رضوان الله علیه) موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

ایشان فرزند عالم ربّانی و سالک صمدانی مرحوم آیت‌الله میرزا محمدعلی شاه آبادی(رحمه الله) و نوادۀ مرحوم آیت‌الله سید صادق روحانی قمی(رحمة الله علیه) بود و تحصیلات حوزوی خود را در تهران، قم و نجف اشرف دنبال کرد و از تلامیذ آیات عظام بروجردی، حجت، خوانساری، حلی، خویی، عبدالهادی شیرازی، شاهرودی، امام خمینی به شمار می‌رفت.

ایشان با تأسیس و ساخت مساجد و درمانگاه‌های  و صندوقهای خیریه خدمات فراوانی به مردم نمود و عمری را به پاکی و مردم داری گذراند.

این جانب این ضایعه اسفناک را به حضور مقدس ولی عصر عجل الله فرجه الشریف و مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم و رهبر عزیز انقلاب مد ظله و تمام فضلا و علمای حوزه و خاندان پر افتخار و فرزانه پرور شاه آبادی و روحانی و به حضور اعلام این دوخانواده محترم و تمام بازماندگان تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم همراهی با خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در تمام مراحل حیات اخروی و برای تمام بازماندگان و دوستداران آن عزیز سفر کرده اجر جزیل و صبر جمیل از درگاه ایزد بی بدیل خواستارم .

مهدی هادوی تهرانی

21 اسفند 1396

23 جمادی الثانی 1439

قم آشیانه آل محمد علیهم السلام


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.