عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۰۲ تن از نمایندگان مجلس به روسای قوای سه گانه را قرائت کرد.

به گزارش  جماران،  اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 24 دی ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 202 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به روسای قوای سه گانه را به شرح زیر قرائت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حسن روحانی ریاست محترم جمهور 

حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه

دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

«اگر مسئولان ضعف ها را برطرف کنند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.»

"مقام معظم رهبری"

با سلام و احترام و تشکر از زحمات جنابعالی و با عنایت به سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در 19 دی 1396، نکات ذیل برای یادآوری و اقدام لازم تقدیم می شود. با توجه به مطالبه رهبری از مسئولان به نکات مهم بیانات ایشان اشاره می شود:

1- تأکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه بوده اند و در صراط مستقیم انقلاب حرکت کرده و در لحظات حساس به موقع وارد صحنه شده و غائله را ختم کرده اند.

2- دشمنی آمریکا و انگلیس و عوامل آنها در منطقه و تفکر شکست از جمهوری اسلامی ایران از داخل بر کسی پوشیده نیست.

3- مبارزه ملت ایران از طریق نبرد ملت با ضد ملت، ایران با ضد ایران و نبرد اسلام با ضد اسلام که همزمان با ابعاد دیگر زندگی از قبیل پیشرفت های علمی و تأمین امنیت و آرامش از آنها غفلت نشده است.

4- تمامی دشمنی های آمریکا به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی است و توطئه های دشمن در طول 40 سال گذشته دشمنی با انقلاب اسلامی بوده که همیشه دفع شده است.

5- تشکر از مردم که فرمودند نه یک بار بلکه هزار بار از این مردم تشکر می کنم؛ ملت ایران حقیقتا ملتی رشید، وفادار، باهمت، زمان شناس و لحظه شناس، بصیرت و انگیزه خود را به اوج رساندند.

6- اعتراضات و درخواست های مردم همواره بوده و هست و در همین یک سال اخیر برخی مردم در شهرها و یا در مقابل مجلس به دلیل مشکلات صندوق ها و مؤسسات مالی، اجتماعاتی داشته اند که هیچ کس با آنها  مخالفتی ندارد؛ باید حرف مردم شنیده شود و به خواسته های آنها رسیدگی شود و در حد وسع و توان پاسخ داده شود.

در حال تکمیل..

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 836893
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.