متهمین پرونده علاوه بر ضبط کلیه کالاهای قاچاق مکشوفه، به پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده‌اند.

به گزارش جماران؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از محکومیت بیش از یک هزار میلیارد ریالی قاچاقچیان لوازم خانگی در کرج خبر داد.

علی‌اکبر مختاری با اشاره به یک انبار 6 هزار متری متعلق به کارخانه ریسندگی در شهرستان اشتهارد، اظهار داشت: از این انبار به عنوان محل دپوی لوازم خانگی قاچاق استفاده می‌شده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه پرونده این قاچاق در شعب تعزیرات حکومتی استان البرز رسیدگی شد، ادامه داد: این انبار توسط اداره آگاهی استان و کار مشترک اطلاعاتی با مجموعه اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی( ع) استان البرز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه از این انبارها بیش از 52 هزار و 680 دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، جارو برقی، ماکروویو، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، پنکه و آبسردکن کشف شد، عنوان کرد: یک شرکت حقوقی  خصوصی و یک شخص حقیقی بعنوان متهم هستند.

مختاری با بیان اینکه پرونده آنها در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی پیگیری شده است، اضافه کرد: با تایید آراء صادره  توسط شعبه پنجم تجدید نظر ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز  متهمین این پرونده علاوه بر ضبط کلیه کالاهای قاچاق مکشوفه، به پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده‌اند؛ رای صادر شده قطعی بوده و در حال طی فرایند اجرای حکم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.