دهقان با اشاره به مشکلات معیشتی و بیکاری در کشور گفت: اما این موضوعات نباید سبب شود که بگوییم کشور به بن بست رسیده است.

به گزارش جماران؛ مشاور دفاعی رهبر معظم انقلاب و وزیر سابق دفاع گفت: با ایستادگی ملت ایران و کشورهای مسلمان مقابل استکبار جهانی، هینمه پوشالی آمریکا که خود را قدرت جهان می داند شکسته شد.

سردار حسین  دهقان عصر چهارشنبه در یادواره شهدای ۲۳ مرداد و سرداران و ۵۷۰ شهید شهرستان تنکابن در مصلی شهید بهشتی این شهرستان با اشاره به آموزه های دینی و پیروی از فرامین ائمه اطهار گفت: مجاهدت و انقلابی بودن در راه خدا ، مصداق بارز ترجمان آیات الهی است.

وی با اشاره به خدا محوری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم ایران چه در دوره دفاع مقدس و چه پس از آن با باور مندی به خدای متعال، رضایتمندانه تمامی اتفاقات را پشت سر گذاشتند.

دهقان با تاکید بر شناختن جبهه های دشمن در تمای زمینه ها اظهار داشت: جبهه دشمن را نباید فقط در زمینه های نظامی تصور کرد بلکه اتاق فکر دشمن در تلاش است تا روحیه انقلابی مردم ایران را تضعیف کند.

وزیر سابق دفاع کشور  با بیان اینکه هدف دشمن برای  بر اندازی  نظام جمهوری اسلامی ایران است ، گفت: اما مردم ایران با پیروی از خط مشی شهدا و مقام معظم رهبری در هر مقطعی دشمنان خود را شناخته و پیشتازانه در مقابل توطئه های آنان ایستاده است.

وی  متذکر شد: اگر ملت ما ملتی معتقد و بصیر و متدین نبوده و رفتار آنان ریشه در عمق اعتقادات دینی نداشت و رهبری الهی دینی بر این کشور حاکم نبود ، این اقدامات منجر به فروپاشی سیاسی این انقلاب می شد.

سردار دهقان با اشاره به قیامهای کشورهای مسلمان از جمله یمن، تصریح کرد: با ایستادگی کشورهای مسلمان در مقابل استکبار جهانی هیمنه پوشالی آمریکا  که خود را قدرت برتر جهان می داند، شکسته شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری  ولایت فقیه، تبلور عینی مردم جامعه ما در مسیر اعتقادات دینی و به ثمر رسیدن خون شهدا است، خاطرنشان کرد:  اگر می گوییم که ما مدیون خون شهدا هستیم به این معناست  که آنان ارزشی را خلق کرده اند که در حیات مادی و معنوی ما موثر خواهد بود.

دهقان با اشاره به مشکلات معیشتی و بیکاری در کشور گفت: اما این موضوعات نباید سبب شود که بگوییم کشور به بن بست رسیده است.

وی با بیان اینکه هیچ جامعه ای در جهان پیدا نمی شود که هنجار شکنی را تنبیه نکند ، افزود: اگر دخترکی با تحریک برخی کشف حجاب کند و رسانه ها و شبکه های اجتماعی معاند از آن قهرمان بسازند، نباید انتظار تنبیه نداشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.