پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

گزارش مولر تقدیم دادگستری آمریکا شد؛

پایان دوران ترامپ نزدیک شد؟

بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، گزارش نهایی خود را به وزارت دادگستری ایالات متحده ارائه کرد.

به گزار جماران، «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، سرانجام نتیجه نهایی تحقیقاتش را به وزارت دادگستری ارائه کرد.

«ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا اعلام کرد گزارش مولر را بررسی کرده و احتمال دارد تا روز یکشنبه نتیجه نهایی را به کنگره اعلام کند.

وی افزود که ممکن است تمامی اطلاعات داخل گزارش مولر قابل ارائه به کنگره نباشد و باید در این رابطه با معاونش و مولر مشورت کند.

همچنین یورو نیوز نوشت: 
 

تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه درباره نقش روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و ادعای تبانی ترامپ در این باره بعد از نزدیک به دو سال به‌پایان رسید و مولر گزارش خود را به دادستان کل ایالات متحده آمریکا تحویل داد.

 چاک شومر، رهبر سناتورهای دموکرات و نانسی پلوسی، رهبر دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان در نخستین واکنش اعلام کردند که ضروری است که گزارش آقای مولر به طور عمومی منتشر شود.

 از سوی دیگر تعدادی از دموکرات‌ها و همچنین نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ از جمله سناتور کوری بوکر خواستار انتشار گزارش مولر شدند و همچنین چاک گرزلی، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت ایووا هم از ویلیام بار دادستان کل ایالات متحده خواست تا گزارش نهایی رابرت مولر را در اختیار کنگره و عموم مردم قرار دهند.

 دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، بارها از انجام این تحقیقات گلایه کرده بود و از مخالفان آن به شمار می‌رفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.