به گزارش ایرنا، علی محمد نیاکان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت این فیلم افزود: فیلم برداری این مجموعه از 20 روز گذشته در منطقه کنجانچم شهرستان مهران آغاز و دهه اول بهمن ماه به پایان می رسد.
وی ادامه داد: مجوز ساخت و تولید این فیلم سینمایی از سوی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ و توسط یک موسسه فرهنگی با مدیریت یاسمن نصرتی تولید می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام موضوع این فیلم را جبهه و جنگ و دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: برای تولید این فیلم نشست هماهنگی و برنامه ریزی با استانداری، حوزه هنری و صدا و سیما انجام گرفته است.
نیاکان با بیان اینکه در این فیلم بازیگران مطرح کشوری از جمله حامد کمیلی به ایفای نقش می پردازند، گفت: در این فیلم رشادت ها و دلاوری های مردم شهرستان مهران در دوران هشت سال دفاع مقدس به نمایش در می آید.
وی اضافه کرد: روزگار مجنون به کارگردانی یاسمن نصرتی و تهیه کنندگی رضا آشتیانی به مدت 35 روز کار ضبط تصاویرش طول خواهد کشید.
استان ایلام با داشتن 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از آوردگاه های دوران طلایی دفاع مقدس محسوب می شود.
شهرستان مهران به عنوان منطقه هم مرز با کشور عراق در دوران دفاع مقدس توسط نیروهای رژیم بعث اشغال و سرانجام 10 تیر سال 65 در عملیات کربلای یک و در 10 روز نبرد سخت توسط رزمندگان اسلام از اشغال ارتش بعث عراق آزاد شد.
در این عملیات بیش از 9 هزار نفر از قوای بعثی کشته و زخمی شدند و بیش از یک هزار و 200 نفر نیز به اسارت رزمندگان اسلام در آمدند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.