اخبار مرتبط

هدایت فیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پایش و ارزیابی هر سال توسط دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ایران بر اساس رصد شاخص های کیفی انجام می شود.

وی افزود : شاخص های کیفی از جمله توزیع به موقع، مدت سیر مرسولات، میزان توزیع موفق و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و سایر عناوین از نگاه مشتری ارزیابی می شود.

مدیر کل پست استان ایلام موفقیت کسب شده را مرهون تلاش همه همکاران این مجموعه دانست و یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی و تشکیل کمیته و کارگروه ویژه در چند ماه و با تلاش و رفع نقاط ضعف این موفقیت حاصل شده است.

فیلی، ارائه خدمات و محصول با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری دانست و ابراز امیداوری کرد شرکت پست استان ایلام بتواند با تولید خدمات منعطف با نیاز مشتریان رضایت کامل آنها را جلب کند و این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

۱۱ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی و ۲۱ دفتر پیشخوان دولتی در سطح استان ایلام فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

اخبار مرتبط

آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.