در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، «سیدصادق موسوی» به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استان منصوب و از زحمات «پرویز شریفی» تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «محمد نوذری» معاون سیاسی استاندار در این مراسم اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین، موضوع پدافند غیر عامل از اهمیت ویژه تری برخوردار است .

وی تاکید کرد: تکمیل شدن طرح جامع پدافند غیر عامل استان ایلام باید در دستور کار مدیران جدید این حوزه باشد .

شریفی،  مدیرکل پیشین پدافند غیر عامل نیز گفت:  آنچه در توان داشتیم انجام دادیم و بخش زیادی از طرح جاع پدافند غیر عامل استان انجام شده است .

وی با تشکر از حمایت های مجموعه دولت در استان، تصریح کرد: علیرغم کمبود نیروی تخصصی در این حوزه، قدم های مثبتی برداشته شد و پدافند غیر عامل استان ایلام در سال گذشته به عنوان اول کشور دست یافت و در کشور دست یافت .

شریفی با بیان اینکه شرح وظایف حوز پدافند، بسیار گسترده است، گفت: امروز در قرارگاه بیولوژی، قرارگاه سایبری و کارگروه های 11 گانه حوزه پدافند حرف های زیادی برای گفتن داریم و امروز دغدغه ی ما رفع کردن مشکلات در درون دستگاه بود و انرژی زیادی را برای این موضوع صرف کردیم .

موسوی،  مدیرکل جدید پدافند غیر عامل استان نیز گفت:  برای رسیدن به اهداف و برنامه ها نیازمند حمایت مسئولین ارشد استان هستیم و افق ما تحقق خواسته های رهبری در حوزه پدافند غیر عامل و اتکای استان به داشته های خود است .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.