معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز از نحوه ارائه خدمت ویژه به مددجویان البرزی دارای وضعیت اضطرار گزارشی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سید هادی کرابی با اشاره به تحقیقات فوری انجام‌شده در آستانه سال نو برای شناسایی خانوارهای مددجوی دارای مشکلات خاص و در وضع اضطرار، گفت: پرداخت کمک دو میلیون تومانی به ۱۲۴ خانوار مددجوی مستأجر که ودیعه مسکن آن‌ها نزد موجر کمتر از دو میلیون تومان است، کمک نقدی یک‌میلیون تومانی به ۱۴۵ خانوار فاقد یخچال مناسب و پرداخت کمک نقدی به ۲۹۵ خانوار فاقد فرش و اجاق‌گاز در زمره خدمات ارائه‌شده در بسته خدمتی ویژه به برخی خانوارهای مددجوی دارای مشکلات خاص قرار دارد.

وی افزود: ۷۶۰ میلیون تومان از صدقات البرزی‌ها بابت رفع مشکل ۸۵۰ خانوار دارای وضع اضطرار تحت حمایت کمیته امداد در قالب کمک بلاعوض ودیعه مسکن، لوازم خانگی بادوام، کمک نقدی درمانی و معیشتی پرداخت شد.

کرابی با اشاره به اینکه مردم شهرستان طالقان به تازگی از نعمت گاز شهری برخوردار شده‌اند، گفت: در این طرح مبلغ بیست میلیون تومان بابت تهیه بخاری گازی به ۶۵ خانوار مددجوی شهری و روستایی ساکن شهرستان طالقان پرداخت شد.

معاون‌حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه‌صدقات پرداختی مردم البرز امانت است و به صورت هدفمند برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد هزینه می‌شود، گفت: در طرح خدمتی ویژه به مددجویان البرزی مبلغ سیصد هزار تومان به ۱۵۰ خانوار تحت حمایت فاقد اجاق‌گاز مناسب پرداخت‌ شده است.

وی افزود: ۷۵ خانوار مددجوی پرجمعیت نیز کمک‌هزینه ۲۵۰ هزار تومانی سبد کالا دریافت کردند.

کرابی با بیان اینکه لازم است مردم نوع‌دوست البرز از اثرات صدقات پرداختی خود به این نهاد در رفع مشکلات مختلف نیازمندان مطلع شوند گفت: ارائه خدمت مطلوب به محرومان بدون مشارکت مردم و خیران امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.