رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: از استاندار به عنوان مقام عالی استان می‌خواهیم با ارائه برنامه‌های فرهنگی به مدیریت شهری، شهرداری را مکلف به انجام امور کند.

به گزارش ایلنا، اکبر سلیم نژاد در یک صد و پنجاه و سومین جلسه رسمی شورا که با حضور معاون سیاسی - امنیتی استاندار البرز و در راستای رفع مشکلات و برنامه های فرهنگی اجتماعی شهر برگزار شد، اظهار داشت: شورا و شهرداری کرج آمادگی این را دارد که برنامه های ارائه شده از سوی مقامات بالا دست استان را اجرایی نماید.

وی ادامه داد:  بسیاری از نهادهای سطح استان در خصوص کارهای فرهنگی و اجتماعی که شهرداری انجام می دهد اطلاعی ندارند در حالی که شهرداری وظایف ذاتی خطیری همچون پسماند، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک ، سیما منظر شهری و ... دارد که باید به انجام این امور بپردازد.

سلیم نژاد یادآور شد: شورای پنجم در سال اول شروع کار خود مبلغ 11 میلیارد تومان اعتبار برای هزینه های جاری تخصیص داده بود که در دومین سال خود این مبلغ را تا 24 میلیارد تومان افزایش داده است و من از همینجا اعلام می دارم شورا و شهرداری آمادگی هر گونه همکاری با نهادهای مختلف شهری برای انجام مسائل فرهنگی و اجتماعی را دارد.

وی تاکید کرد: شهرداری به عنوان مجری توان اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی را دارد و از استانداری به عنوان مقام عالی استان می‌خواهیم با ارائه برنامه های فرهنگی به مدیریت شهری شهرداری را مکلف به انجام امور کند.

سلیم نژاد اظهار داشت: اگر استان در بحث انضباط بخشی و ساماندهی به نظم برسد می توان کارهای فرهنگی اجتماعی بسیار بزرگی جهت تامین نیازهای مردم و مطالبات بحق شهروندان انجام داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.