مدیر انجمن کتابخانه های شهرستان فردیس گفت: مدیریت شهری فردیس از نهاد کتابخانه ها حمایت مطلوبی دارد.

به گزارش ایلنا، گلشن شیر محمدی عصر امروز در ملاقات با شهردار فردیس، از ثبت نام رایگان در کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس خبر داد و اظهار کرد: این اقدام به مناسبت بزرگداشت مولوی انجام می شود و شهروندانی که روز هشتم مهر ماه برای ثبت نام در کتابخانه های عمومی فردیس مراجعه کنند، می توانند مهر ماه سال آینده به صورت رایگان از کتابخانه های فردیس استفاده کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح ثبت‌نام رایگان عضویت در کتابخانه‌های فردیس به مناسبت بزرگداشت مولوی و در راستای تقویت، استقبال از کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در این شهرستان انجام می‌شود، تاکید کرد: کتابخانه های شهرستان فردیس حدود ۱۴ هزار نفر عضو و مخاطب فعال دارند که در راستای افزایش این آمار تلاش می کنیم.

شیرمحمدی حمایت مدیریت شهری فردیس از نهاد کتابخانه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شهرداری با پرداخت به موقع قدر السهم نهاد کتابخانه‌ها موجب خدمات رسانی مطلوب به همشهریان بوده است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مشارکتی و استفاده بهینه از فضاهای شهری در ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه های مطالعه تاثیر به سزایی دارد، عنوان کرد: برنامه ریزی در راستای تحقق این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردیس با بیان اینکه هرسال کتاب‌های فرسوده از دور خارج شده و منابع جدید سازماندهی شده جایگزین می‌شوند، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۲۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های فردیس در اختیار شهروندان است و افرادی که در کتابخانه‌ها عضو می‌شوند، می‌توانند از این منابع استفاده کنند.

وی همچنین افزود: کتابخانه های شهرستان فردیس در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی از جمله نشست های تخصصی کتابخوانی، نمایشگاه کتاب، مسابقه نقاشی و طراحی برای کودکان و نوجوانان، مراسم شب شعر و غیره از جمله برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.